Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@02:10:15 GMT

مردم، ولی‌نعمتند

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۰۰۰۶

مردم، ولی‌نعمتند

شماره‌ دویست‌وشصت‌وچهارم هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «مردم، ولی‌نعمتند» منتشر شد.

به گزارش برنا، از نگاه امام خمینی و آیت‌الله خامنه‌ای نسبت کارگزاران نظام اسلامی با مردم، نسبت خادم و ولی‌نعمت است. اگر چه در مواردی برخوردهای نامناسبی میان مسئولان و مردم رقم خورده ولی در منطق نظام اسلامی، عدم مراعات مردم ازسوی مسئولان امری مذموم و ناپسند است و تاکنون نیز چنین موارد استثنایی، برخورد یا جبران مافات را از سوی جمهوری اسلامی در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با محوریت همین موضوع، نشریه‌ی خط حزب‌الله چهار اصل بنیادین نظام اسلامی درباره‌ی ارتباط میان مسئولان و مردم را در سخن هفته‌ی این شماره مرور کرده است.

 رهبر انقلاب در جلسه‌ی شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی که در چهارم آذرماه، در حسینیه‌ی امام خمینی برگزار گردید، مسئولان را به پیگیری راه حل‌های مشکلات اقتصادی در داخل کشور فراخواندند و از بین دو راه رفع تحریم‌ها یا غلبه بر تحریم‌ها، راه اول را که از طریق مذاکره دنبال می‌شد بی‌اثر دانستند و راه دوم را سخت اما خوش‌عاقبت دانستند. خط حزب‌الله این بخش از بیانات رهبر انقلاب را در ستون برش دیدار مرور کرده است.

 به‌مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل(ره)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در پیامی بسیج را نمایشگاه صفا و اخلاص و بصیرت و مجاهدت دانستند و نسبت به برنامه‌ی دشمن مبنی بر نابودی یا بی‌اثر کردن این ثروت بزرگ ملت ایران هشدار دادند: باید کید دشمن را باطل کنید.

 دیگر بخش‌های نشریه‌ی خط حزب‌الله به شرح زیر است:

ایجاد حکومت بزرگ اسلامی، توسط بسیجیان جهان اسلام / کلام امام

انقلابی‌ها فراموش نکنند دستاوردهای نظام را / حزب‌الله این است

مهم‌ترین نیاز جوانان چیست؟ / خانواده ایرانی

بانویی که بذر معرفت را در ایران گسترش داد / روایت تاریخی

جوانان دانا و مؤمن می‌توانند مشکلات اقتصادی را حل کنند / دولت جوان انقلابی

 طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله، شماره‌ی این هفته به روح مطهر شهید مدافع حرم، شهید میثم نجفی تقدیم می‌شود.

برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

دریافت «خط حزب‌الله» نسخه‌ی مطالعه | دریافت نسخه‌ی چاپ

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری خط حزب الله ی خط حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب

امام جمعه طبس با بیان اینکه خفت و ذلت تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب بود، گفت: ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت ایران اسلامی، نظام سلطه را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت واقعه طبس در مسجد شکر صحرای طبس، اظهار کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود و این انقلاب چالش‌هایی برای نظام سلطه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استکبار در مسیر حرکت انقلاب موانعی چون جنگ تحمیلی، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی و کودتاها را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه طبس گفت: استکبار چالش‌ها و مشکلاتی برای نظام اسلامی ایجاد کرد، اما به قول سردار دل‌ها، ملت ایران از بحران‌ها فرصت ساخت.

وی با بیان اینکه ملت ایران از گردنه‌های صعب‌العبوری که علیه نظام اسلامی بود، محاظفت کردند، افزود: مهمترین علت این ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت بود که نظام سلطه را به چالش کشید.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه نظام اسلامی مایه یأس استکبار و امید مستضعفان جهان شده، یادآور شد: عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس نیز موجبات خفت و ذلت آمریکا را به بار آورد.

وی ادامه داد: با قدرت ایران گزینه نظامی آمریکا به چالش کشیده شد و دلیل عزت و شرافت امروز ایران، وجود رهبر ایران، مردم نجیب و صبور و ولایت‌پذیر است.

کد خبر 747581

دیگر خبرها

  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!