Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@12:07:36 GMT

امدادرسانی به ۴۵ نفر در راه مانده در برف قزوین

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۰۱۴۰

امدادرسانی به ۴۵ نفر در راه مانده در برف قزوین

ایسنا/قزوین معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته هلال احمر استان به ۴۵ مسافر در راه مانده بر اثر بارش برف امدادرسانی کرد.

حکمت‌الله هاشمی با اشاره به بارش برف و باران طی ۲۴ ساعت گذشته، تصریح کرد: با توجه به بارش باران و برف و اعلام هشدارهای هواشناسی مبنی بر وضعیت جوی ناپایدار، ۹۲ نیروی عملیاتی مستقر در پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری، کوهستان و تیم واکنش سریع استان، در قالب ۲۵ تیم با تجهیزات کامل به حالت آماده‌باش درآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته نجاتگران جمعیت هلال احمر پایگاه امداد و نجات جاده‌ای قسطین لار موفق به رها سازی ۲۵ خودروی گرفتار شده در برف و کولاک محور قزوین - الموت شرقی (گردنه قسطین لار) شدند.

بنابراعلام روابط عمومی هلال احمر قزوین، معاون امداد و نجات استان بیان کرد: همچنین در عملیات دیگر نجاتگران پایگاه امداد ونجات جاده‌ای کوهین نیز موفق به رها سازی یک خودروی گرفتار در برف در مسیر فرعی محور روستای یله گنبد به آبگرم بخش کوهین شدند.

وی یادآور شد: طی امدادرسانی ۲۴ ساعت گذشته ۴۵ مسافر در راه مانده کمک دریافت کردند، عملیات امدادرسانی در محور قزوین - الموت شرقی (گردنه قسطین لار) با توجه به رخداد کولاک در محور همچنان ادامه دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: شهروندان از تردد در مسیرهای فرعی و کوهستانی در شرایط جوی نامساعد و سرما و یخبندان خودداری کنند، در صورت اقدام به سفر ضروری، البسه گرم، سوخت، تغذیه و وسایل ارتباطی خود را به همراه داشته باشند و در صورت بروز حادثه موارد را به پلیس و نیروهای امدادی از جمله هلال احمر به شماره ۱۱۲ اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هلال احمر برف و کولاک ۲۴ ساعت گذشته امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ کولیوندگفت: از تاریخ ۴ تا ۵ اردیبهشت، ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شده است.


وی ادامه داد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات به ۶۰۹ نفر متأثر امدادرسانی کردند، ۱ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۳۷ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.


رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور افزود: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.


رئیس سازمان هلال احمر کشور گفت:۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر