Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه سقز، کامیل کریمیان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش برف و کولاک در مناطق مختلف شهرستان سقز بودیم و تردد در جاده‌های مواصلاتی این شهرستان با مشکل مواجه شد.

وی افزود: معابر عمومی داخل شهر سقز نیز به دلیل برودت هوا و بارش برف با لغزندگی و یخبندان مواجه شده و هم اکنون اکیپ‌های برف روبی و تیم‌های عملیاتی مشغول به بازگردان وضعیت به حالت عادی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سقز از شهروندان خواست تا برگشتن وضعیت به حالت عادی در شهر تردد نکنند چرا که ترافیک خودرو در داخل شهر موجب کند شدن برف روبی توسط عوامل شهرداری می‌شود.

وی همچنین با اشاره به بارش سنگین برف در خارج از شهر از شهروندان خواست تا اطلاع ثانوی از تردد در محورهای برون شهری پرهیز کنند.

کد خبر 5081681

منبع: مهر

کلیدواژه: برف روبی سقز فرمانداری سقز ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا کمک مومنانه بارش برف بسیج بوشهر گرگان بارش باران عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون خدمات شهری شهرداری کازرون گفت: ۲ واحد صنفی متخلف که با سد معبر برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند پس از بی توجهی به اخطار‌های شهرداری، با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری نیروی انتظامی پلمب شدند.
محمدعلی برزویی افزود : مراحل قانونی تعدادی دیگر از واحد‌های صنفی به دلیل تخلف سد معبر در حال پیگیری است.
وی از کسبه‌ها خواست برای رفاه حال شهروندان و با رعایت قوانین با نیرو‌های سد معبر شهرداری همکاری‌ کنند.
طبق تبصره یک بند ۲ ماده ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، جلوگیری از ایجاد سد معبر توسط بازاریان  برعهده شهرداری بوده و سد معابر عمومی ، اشغال و استفاده غیر مجاز از پیاده روها، میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و سکونت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می شود