Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@12:14:57 GMT

روایت محمدرضا خلعتبری از شاگردی مارادونا

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۰۲۴۰

روایت محمدرضا خلعتبری از شاگردی مارادونا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدرضا خلعتبری در الوصل امارات سابقه همکاری با دیگو مارادونا اسطوره آرژانتینی فوتبال دنیا را در کارنامه دارد. او که در آن مقطع بازیکنی تاثیرگذار در تیم الوصل برای مارادونا به عنوان سرمربی تیمش محسوب می‌شد، درباره شوک فوت مارادونا با حضور روی خط برنامه تلویزیونی دیدار برتر اصفهان می‌گوید: «خب واقعا برایم خبر سختی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمانی که این خبر را شنیدم واقعا ناراحت‌کننده بود. شاگرد ایشان بودم و یک فصل خیلی خوب را در این کنار ایشان در باشگاه الوصل امارات داشتم و واقعا از این اتفاق ناراحتم و قابل هضم نیست. به جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم و نمی‌دانم چه باید بگویم. مثل یک شوخی می‌ماند و قابل درک نیست. از این اتفاق خیلی ناراحتم. یک فصل خوب را در کنار ایشان در الوصل داشتم، بازی‌های خیلی خوبی را در کنار هم داشتیم و متاسفانه این اتفاق افتاد و همه در شوک هستیم. مارادونا که از او به عنوان بهترین بازیکن دنیا یاد می‌شود و این اتفاق را باید تسلیت بگویم.»

وی درباره خصوصیات مارادونا با توجه به همکاری که با وی داشته گفت: «در آن فصلی که شاگرد ایشان بودم خیلی چیزها از او یاد گرفتم. برای او منی که از ایران رفته بودم با بازیکنی از امارات هیچ فرقی نمی‌کرد و به همه احترام می‌گذاشت. بعضی اوقات می‌دیدم که کسانی برای دیدن و عکس گرفتن با او سه روز در سفر بوده‌اند و او با چه احترامی با آنها برخورد می‌کرد.هر چه فکر می‌کنم این اتفاق برایم قابل هضم نیست و روزهای خوبی را در کنار ایشان داشتیم. خصوصا در تمرینات که نزدیک‌تر به ما بود و فوتبال بازی می‌کرد. دوران خوبی را در کنار ایشان داشتیم. مخصوصا اینکه مارادونا با آن عظمت می‌آمد و به یک جوان ۱۶-۱۵ ساله کار می‌کرد و با همه با احترام رفتار می‌کرد.»

258 251

کد خبر 1460140

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لژیونر فوتبال مارادونا کنار ایشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در یک اتفاق ناگوار، در جریان مسابقه فوتبال پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان که در یکی از محلات تهران برگزار می‌شد، محمد اشرفی، بازیکن تیم تهرانجوان، در اثر ایست قلبی درگذشت.

در گزارش خبرورزشی آمده است:این اتفاق در حالی رخ داد که هیچ آمبولانسی در محل مسابقه حضور نداشت و با وجود تلاش‌های پزشکیار حاضر در زمین، متاسفانه اشرفی جان خود را از دست داد.

عدم حضور آمبولانس و تجهیزات پزشکی در محل مسابقه، سهل‌انگاری مسئولان برگزاری را به وضوح نشان می‌دهد. این موضوع بار دیگر اهمیت توجه به مسائل ایمنی در برگزاری مسابقات ورزشی، به خصوص در رده‌های سنی بالاتر، را گوشزد می‌کند.

مرگ این پیشکسوت فوتبال، بار دیگر داغ فقدانی دیگر را بر جامعه ورزش ایران نهاد. لازم است مسئولان امر در مورد این اتفاق ناگوار بررسی‌های لازم را انجام داده و از تکرار چنین حوادثی جلوگیری کنند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899291

دیگر خبرها

  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • مژده رئیس رسانه ملی پیرامون حق پخش فوتبال
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • با مالکان جدید سرخابی‌ها شاهد رشد فوتبال خواهیم بود
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست