Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمدیان به خبرنگاران اظهار کرد: بارش برف و کولاک شدید تردد در راه‌های ارتباطی بین شهری سقز را دچار اختلال کرده است لذا انتظار داریم مردم از انجام سفرهای غیر ضروری تا مساعد شدن شرایط جوی خودداری کنند.

وی افزود: بارش برف و کولاک در محورهای اصلی این شهرستان از جمله محورهای سقز - بانه، سقز - بوکان، سقز - مریوان، سقز - دیواندره و سقز - تکاب موجب کندی تردد خودروها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدیان تاکید کرد: تمام امکانات و ماشین‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این مسیرها مستقر شده‌اند و اکیپ‌های برف روبی در هر پنج محور مواصلاتی در حال خدمات رسانی و پاکسازی هستند.

جانشین ستاد مدیریت بحران شهرستان سقز اعلام کرد: برای اسکان اضطراری و احتمالی مسافران در راه مانده در ایرانخواه، صاحب و سقز ۳ مکان اختصاص داده‌ایم.

محمدیان تاکید کرد: ادارات حوزه ستاد بحران از جمله شهرداری، پلیس راه، هلال احمر و راهداری با تمام توان در خدمت مردم هستند و برای رفع این محدودیت‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن تلاش می‌کنند.

کد خبر 5081687

منبع: مهر

کلیدواژه: برف و کولاک شهرستان سقز فرمانداری سقز ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا کمک مومنانه بارش برف بسیج بوشهر گرگان بارش باران عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت

ایسنا/کرمان فرماندار جیرفت از اعضای ستاد مدیریت بحران خواست تدابیر لازم را جهت برگزاری آزمون سراسری به بهترین نحو اتخاذ نمایند.

احمد بلندنظر شامگاه پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از حوزه‌های برگزاری کنکور گفت: دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به عنوان میزبان برگزاری آزمون سراسری نیز ستاد مدیریت بحران درون سازمانی را شکل دهند.

وی با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع بارش‌های شدید و سیل آسا در روزهای آینده افزود: بخشداران و دهیاران همانند روزهای گذشته آمادگی لازم را جهت مدیریت مناطق و حوزه‌های کاری خود در صورت رخداد شرایط حاد و بحرانی ناشی از بارش شدید باران داشته باشند.

فرماندار جیرفت از همه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان خواست در روزهای برگزاری کنکور همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در روزهای پنجشنبه و جمعه بیان کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران نیز باید تدابیر لازم جهت برگزاری آزمون سراسری را به بهترین شکل ممکن اتخاذ کنند تا اینکه داوطلبان و خانواده‌هایشان با آسودگی خاطر و بدون دغذغه‌ از این مرحله عبور نمایند.

وی همچنین بر لزوم بازدید اعضای ستاد مدیریت بحران از خیابان‌های منتهی به حوزه‌های برگزاری آزمون تاکید کرد تا اینکه در رفع موانع اقدام کنند.

وی از مسوولان شهرداری خواست هم اکنون نسبت به بارش‌های احتمالی و آبگرفتگی معابر عمومی تدبیر کنند تا اینکه در این مورد برای داوطلبان در تردد و ایاب و ذهاب مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است