Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورحضرت گفت: تمهیدات لازم برای اجرای هرچه بهتر طرح جامع هوشمند محدودیت‌ها اندیشیده شده است.

«وحید پورحضرت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های وسیعی که در سطح شهرستان صورت گرفته، مردم با ماندن در خانه، عدم حضور در معابر و مکان‌های پر تردد و کاهش تردد در سطح شهر ضمن رعایت هشدارهای بهداشتی با مسئولان کماکان همراهی لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار ماسال افزود: علاوه بر تشدید اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه توسط خود مردم مبنی بر زدن ماسک، استفاده دستکش، ضدعفونی کردن سطوح، کاهش ترددهای غیر ضرور در سطح شهرستان، دستورالعمل‌های قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونای کشور با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان ساری و جاری خواهد بود و قابلیت اجرایی دارد.

 

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای اجرای هرچه بهتر طرح جامع هوشمند محدودیت‌ها اندیشیده شده است گفت: اقدامات روزانه قرارگاه عملیات مبارزه با کرونای شهرستان ماسال به چند دسته تقسیم می‌شود.

 

پورحضرت تصریح کرد: برگزاری روزانه جلسه قرارگاه عملیات مبارزه با کرونا با اعضای قرارگاه شهرستان ماسال، بازدید از  اجرای طرح محدودیت تردد در مبادی ورودی وخروجی شهرهای ماسال و شاندرمن و استقرار مستمر نیروهای بسیجی و داوطلب جمعیت هلال احمر مبادی ورودی و خروجی شهرهای ماسال و شاندرمن از جمله اقدامات روزانه است.

 

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: بازدید میدانی اعضای قرارگاه مقابله با کرونای شهرستان ماسال در راستای اجرای محدودیت مشاغل گروه سه و چهار، بازدید میدانی اعضای قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونای شهرستان در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت حضور ۱/۲ کارکنان درادارات و صدور برگ تردد عبور و مرور برای کارکنان ادارات و صاحبان مشاغل در فرمانداری شهرستان ماسال به صورت الکترونیکی از دیگر اقدامات روزانه قرارگاه عملیات مبارزه با کرونای شهرستان ماسال است.

 

وی با اشاره به انتشار پیامهای اقناع سازی توسط اداره ارشاد اسلامی شهرستان اظهار کرد: اقلام بهداشتی اعم از ماسک، دستکش و کاور با مشارکت بخشداران در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی تهیه شده است.

 

پورحضرت با اشاره به اینکه کمیته ورزشی از تعطیلی سالن‌ها و مراکز ورزشی باید به صورت روزانه بازدید داشته باشد افزود: استفاده از فضای مجازی  و فروش اینترنتی و تلفنی جهت جلوگیری از تجمعات توسط فروشگاه‌ها و عرضه کنندگان مرغ و ارزاق عمومی ترویج شود.

 

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: فعال کردن کمیته‌های روستایی قرارگاه با نظارت بخشداران از طریق دهیاری‌های تابعه و حضور اعضا اعم از: دهیار، ریس شورا، فرمانده پایگاه، بهورز، هیئت امنا و داوطلب هلال احمر در دستور کار است.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: قرارگاه مبارزه با کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا کرونای شهرستان مبارزه با کرونای شهرستان ماسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6091072

دیگر خبرها

  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد