Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:19:43 GMT

کرونا ماسک را به زمین مسابقه دختران والیبال آورد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۰۴۳۷

کرونا ماسک را به زمین مسابقه دختران والیبال آورد

سرمربی تیم والیبال زنان پیکان می‌گوید برخی از بازیکنان به دلیل ترس ابتلا به کرونا در جریان مسابقه و حضور در زمین ماسک می‌زنند.

به گزارش ایسنا، هفته اول لیگ برتر والیبال زنان در گروه دوم از روز گذشته، ۶ آذر آغاز شد که طی آن تیم‌های پیکان و ذوب‌آهن رقبای خود را سه بر صفر شکست دادند.
میترا شعبانیان، سرمربی پیکان در مورد پیروزی مقابل ستارگان فارس به ایسنا گفت: از عملکرد تیم راضی بودم اما بازیکنان توانایی بازی بهتر از این را  هم داشتند چون قدرت و توانایی بالایی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تیم ستارگان هم جوان و نسبت به تیم سال گذشته شیراز بهتر بود.

او در ادامه افزود: خوشبختانه تمرینات خوبی داشتیم و با توجه به اینکه بین هر بازی یک روز فاصله است، زمان لازم برای ریکاوری داریم. دو مسابقه اولمان خیلی سنگین نیست و اگر دیدار دوم مقابل خجسته اسلامشهر را هم در سه سه گیم تمام کنیم، بازیکنانمان خسته نمی‌شوند و می‌توانند برای دیدار مقابل ذوب‌آهن با تمام توان خود بازی کنند.

شعبانیان در مورد اینکه برخی از بازیکنان تیمش به دلیل ترس از کرونا با ماسک در زمین مسابقه حاضر می‌شوند، گفت: اکثر بازیکنان در جریان مسابقه حواسشان نیست و سرگرم هستند، اما بعضی از آنها استرس ابتلا به کرونا دارند و هر کار می‌کنم ماسکشان را برنمی‌دارند. با توجه به فعالیتی که دارند، ماسک باعث می‌شود اکسیژن بدنشان پایین بیاید که برای سلامتی‌شان خوب نیست. احساس می‌کنند با ماسک امنیت بیشتری دارند.

او به کار راحت تیم خود در دور اول مسابقات اشاره کرد و گفت: در این مرحله جز دیدار با ذوب‌آهن کار سختی نداریم. البته تیم خجسته اسلامشهر هم بد نیست اما ذوب آهن تجربه و مهرهای خوبی دارد و همیشه جز مدعیان قهرمانی بوده است.

او  در مورد وضعیت سلامتی خود پس از ابتلابه بیماری کرونا گفت: دو هفته در قرنطینه درمان شدم و خیلی مراعات کردم. خوشبختانه تستم برای مسابقات منفی شد و در کنا تیم هستم.

شعبانیان در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیان کرد:  پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت می‌شود. باشگاه هم برای ما هتل تهیه کرده است و بازیکنان هم تا حد ممکن اصول بهداشتی را رعایت می‌کنند.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال زنان تیم والیبال زنان پیکان میترا شعبانیان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرش هاشمی، مهاجم جوان تیم فوتبال پیکان، در بازی با شمس‌آذر قزوین در دقیقه 69 مسابقه به جای محمدجواد آزاده به میدان آمد و فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و در آستانه گلزنی هم قرار گرفت، اما ضربه او دقت کافی را نداشت و از کناره دروازه جعفرپور به بیرون رفت.

هاشمی در سه بازی اخیر پیکان به عنوان جانشین به میدان آمده بود و در بازی با شمس‌آذر فرصت بیشتری برای حضور در زمین به او داده شد، او در بازی مقابل مس رفسنجان و هوادار در دقایق پایانی وارد زمین شد و در این مسابقه از دقیقه 69 به زمین آمد.

رضا عنایتی که علاقه خاصی به استفاده از بازیکنان جوان دارد، این بازیکن را در بازی‌های اخیر پیکان مورد استفاده قرار داده و با بیشتر کردن دقایق حضور او را به عنوان یکی از بازیکنانی که برای تغییر روند مسابقه استفاده خواهد کرد آماده حضور در زمین می‌کند.

مهاجم تیم پیکان در بازی شمس‌آذر نفوذ فوق‌العاده‌ای به داخل محوطه جریمه شمس‌آذر داشت و با سرعت بالایی که داشت مدافعان این تیم را سورپرایز کرد، اما ضربه محکم او دقت کافی را نداشت و با فاصله اندک از کنار دروازه جعفرپور به بیرون رفت.

آرش هاشمی اگر در این مسابقه موفق به گلزنی می‌شد، جایگاه خوبی در ترکیب پیکان پیدا می‌کرد و در سومین حضور لیگ برتری خود می‌توانست اولین گل خود را هم به ثمر برساند.

دیگر خبرها

  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • الکلاسیکوی قلابی: تکل، خطا، اعتراض و ...کات!
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • واکنش عالیشاه: نه نه نه نه نه!
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • آغاز رویداد دختران ایران زمین