Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه صنفی بخش خدمات از کارکنان انبارهای آمازون در آلمان خواست که یک اعتصاب سه روزه را که شامل فروش تخفیفی "جمعه سیاه" در 27 نوامبر (امروز) می شود، آغاز کنند.

به گزارش برنا؛ اتحادیه صنفی بخش خدمات از کارکنان انبارهای آمازون در آلمان خواست که یک اعتصاب سه روزه را که شامل فروش تخفیفی "جمعه سیاه" در 27 نوامبر (امروز) می شود، آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحادیه صنفی وِردی که قرار است اعتصاب خود را با شیفت چهارشنبه شب آغاز کند، خواستار شرایط بهتر برای حقوق و دستمزدها است.

وِردی از سال 2013 چندین بار اعتصاب کارکنان آمازون در آلمان را برنامه ریزی کرده است. آلمان بزرگترین بازار این شرکت پس از ایالات متحده محسوب می شود. آخرین اعتصاب کارکنان آمازون ماه گذشته در مراسم تبلیغاتی "Prime Day" برگزار شد.

یک سخنگوی آمازون در آن زمان اعلام کرد که این شرکت در مقایسه با سایر کارفرمایان مهم، حقوق "عالی" با مزایا و شرایط کاری خوب ارائه می دهد.

این غول خرده فروشی آمریکا شاهد افزایش شدید فروش جهانی خود بوده است چرا که با محدودیت های کرونایی مردم به سمت فروش اینترنتی تمایل پیدا کرده اند و این موضوع رقابت را برای برخی از فروشگاه های فیزیکی دشوار کرده است.

dir="RTL">اتحادیه وردی استدلال می کند که این امر باید موجب افزایش دستمزد شود و افزود که کارکنان به اندازه کافی در برابر شیوع ویروس کرونا محافظت نشده اند.

هفته گذشته، آمازون در برابر فشارهای دولت در فرانسه کوتاه آمد تا رویداد محلی جمعه سیاه خود را یک هفته به تعویق بیندازد و به مغازه داران محلی که با تعطیلی ها در سراسر کشور دست و پنجه نرم می کنند، کمک کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آمازون جمعه سیاه آمازون در آلمان جمعه سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها از آغاز اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) خبر داد.

این چهار خودروی وارد شده شامل دو خودروی برقی، یک هیبریدی و یک بنزینی صرفاً برای متقاضیان دور اول ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١ عرضه خواهد شد.

کد خبر 6097308 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قیمت طلا امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مالیات و کاهش قیمت طلا علت اعتصاب زرگران اردبیلی
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • قیمت طلا امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • قیمت سکه امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است