Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:01:24 GMT

تاکسی‌های تهران اسپانسر تبلیغاتی می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۰۹۹۱

تاکسی‌های تهران اسپانسر تبلیغاتی می‌گیرند

محمد روشنی روز جمعه در این باره به ایرنا گفت: مجوز انجام تبلیغات بر روی تاکسی‌های پایتخت پیش از این در شورای عالی ترافیک تصویب شده و این اقدام به زودی با هماهنگی پلیس راهور و وزارت کشور انجام می‌شود.

وی ادامه داد: رانندگان تاکسی در شرایط کرونا زیان مالی زیادی به دلیل کاهش آمار مسافر داشتند و یکی از اهداف اجرای تبلیغات کمک به معیشت رانندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشنی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که ۸۰ هزار تاکسی فعال در شهر تهران وجود دارد، گفت: به زودی وامی توسط شهرداری به این رانندگان برای بهبود معیشت زندگی آنها تعلق می گیرد که بازپرداخت آن به صورت بلندمدت است.

برچسب‌ها معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شهرداری تهران اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شهرداری تهران اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شهرداری تهران اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم

به گزارش خبرآنلاین، پس از انتشار متن قرار دادهای شهرداری تهران با شرکت چینی توسط یک فعال رسانه‌ای، علیرضا زاکانی، شهردار تهران درصحن علنی درواکنش به انتشار این قرار دادها اعلام کرد که شهرداری از این فرد شکایت می‌کند و مطالب نوشته شده اشتباه است.

کاو ایران در خبری نوشت:او تاکید کرد که مدتی است که آن فرد اعلام کرده مسائل را مطرح می‌کنم، اما در نهایت چه چیزی گفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، دستگاه‌های امنیتی و بانک مرکزی صفر تا صد موضوع را می‌دانند موضع ما شفاف و افتخار این دوره است. چهار ماه زمان تحویل تعهد چینی‌هاست که پس از دریافت پیش‌پرداخت انجام خواهد شد. عده‌ای می‌خواهند کار در شهر انجام نشود، اما انجام شد.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902734

دیگر خبرها

  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • رفتار تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات مجلس رصد می‌شود
  • تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس در گنبد آغاز شد
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان