Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:29:22 GMT

دو ارازل و شرور فراری قزوین در رشت دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۰۹۹۹

دو ارازل و شرور فراری قزوین در رشت دستگیر شدند

به گزارش روز جمعه ایرنا، سردار مهدی حاجیان با اعلام این مطلب: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی در شهرستان قزوین و ضرب و شتم و مجروح کردن ۸ نفر از شهروندان توسط دو اراذل و شرور معروف قزوینی بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های شبانه روزی محل اختفای متهمان را که پس از انجام اقدامات مجرمانه خود به یکی از از استان های شمالی کشور گریخته بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و در یک عملیات منسجم اراذل را در ششم آذر ماه با همکاری پلیس گیلان در شهر رشت دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده از اراذل و اوباش معروف شهر قزوین بوده که تاکنون سابقه چندین فقره نزاع و درگیری منجر به ضرب و جرح، اخلال در نظم عمومی ،تخریب اموال عمومی و خصوصی، ایجاد رعب و وحشت و تحت تعقیب دستگاه قضایی نیز بوده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده، به دستان پر قدرت دستگاه قضایی برای رسیدگی و اجرای قانون سپرده شدند یادآور شد: مقابله قاطعانه با برهم زنندگان نظم و امنیت با جدیت در دستور کار پلیس و دستگاه قضایی بوده و با این گونه افراد  برابر قانون برخورد خواهد شد.

سردار حاجیان در پایان تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ مراتب به پلیس اطلاع تا در این خصوص اقدامات لازم صورت پذیرد.

برچسب‌ها رشت درگیری استان قزوین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت درگیری استان قزوین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران رشت درگیری استان قزوین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: برخورد جدی با هنجارشکنان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه قضایی است و می‌توان با اقداماتی همچون برخورد قاطع با سرکرده باندها و شبکه‌های گسترش جرایم به آن نزدیک شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی و جمعی از مسئولان انتظامی استان صبح امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ با حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا، رئیس کل جدید دادگستری قزوین دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین در ابتدای این دیدار ضمن تبریک انتصاب حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا به عنوان رئیس کل دادگستری قزوین گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های مجموعه انتظامی استان ارائه دادند.

وی با اشاره به موضوعات مهم استان در حوزه انتظامی اظهار کرد: تمام دستاوردها و اقدامات خوبی که در استان اتفاق افتاده، جز با همکاری و تشریک مساعی دستگاه‌های متولی به‌ویژه دستگاه قضائی به دست نیامده است.

در ادامه حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا، رئیس کل دادگستری استان قزوین ضمن تقدیر از حضور فرمانده و مسئولان انتظامی استان از تلاش‌ها و زحمات کارکنان انتظامی تقدیر کرد و افزود: هر اقدامی که برای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه برداشته شود مورد حمایت دستگاه قضائی خواهد بود.

وی با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص تأمین امنیت در جامعه تحت عنوان حقوق عامه اضافه کرد: آرامش اجتماعی یک دستاورد مهم و با اهمیت در جامعه است که باید برای دستیابی به سطوح مطلوب آن در جامعه تلاش کرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: به حداقل رساندن آمار جرایم در کنار برخورد جدی با هنجارشکنان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه قضائی است و می‌توان با اقداماتی همچون برخورد قاطع با سرکرده باندها و شبکه‌های گسترش جرایم در کشور به آن نزدیک شد.

مصطفوی‌نیا تاکید کرد: بالا بردن هزینه جرایم برای خلاف‌کاران از طریق محکومیت‌های قضائی سنگین در کنار محدودیت‌هایی که در ارائه خدماتی همچون مرخصی یا عفو به سارقان سابقه‌دار یا حرفه‌ای در قانون پیش‌بینی شده، از دیگر اقداماتی است که می‌تواند در دستیابی به سطوح بالاتر از آرامش اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به موضوع پیشگیری به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل بازدارنده در بروز جرایم گفت: هریک از حوزه‌های انتظامی می‌توانند با بررسی علمی و تخصصی ضمن شناسایی تهدیدات موجود به ویژه در بخش اماکن و تأسیسات نسبت به ابلاغ آن به دستگاه‌های مربوطه و مسئول‌سازی آن‌ها در امر پیشگیری اقدام کنند.

کد خبر 751402

دیگر خبرها

  • سارقان ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز
  • اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران
  • نزاع بر سر متلک ۳ شرور به دختر جوان
  • قاتل فراری در گرمدره دستگیر شد
  • متلک ۳ شرور در نازی‌آباد حادثه‌آفرین شد
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان