Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: محدودیت‌های کرونایی منجر به تعطیلی بسیاری از مشاغل شده و در این شرایط سخت اقتصادی به مشکلات کسبه دامن زده است. بنیاد مستضعفان از شروع کرونا برای چهارمین بار اجاره آذرماه املاک تجاری خود در سراسر کشور را به نغع کسبه عزیز دریافت نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان مرگ مغزی در مشهد به ۳ بیمار زندگی دوباره بخشید

ابراهیم خالقی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزاروچهارصدوشصت‌وسومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی، محمدپیراسته ۲۲ ساله که از بیمارستان نهم دی تربت حیدریه به واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد، پس از دریافت رضایت از خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

وی افزود: کبد زنده‌یاد محمدپیراسته در بیمارستان بوعلی سینای شیراز به آقای ۶۶ ساله از تهران پیوند شد. همچنین قرنیه‌های مرحوم محمدپیراسته برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • قطع چرخه بزهکاری با اشتغال یک هزار و ۱۵۱ زندانی در استان سمنان
  • عنصر تورم گوی سبقت را از توان اقتصادی کارگر ربوده/ دولت نشان دهد به راستی حامی مستضعفان است
  • خسروپناه: حلقه تولید دانش تا تجاری‌سازی یکپارچه شود
  • حلقه تولید دانش تا تجاری سازی و بازارسازی باید یکپارچه برنامه‌ریزی شود
  • ورود سومین شرکت اقتصادی رضوی به بازار سرمایه طی ۱۴۰۲ / نماد شرکت صنایع غذایی رضوی در فرابورس درج شد
  • جوان مرگ مغزی در مشهد به ۳ بیمار زندگی دوباره بخشید
  • تا اردیبهشت سال آینده اساسنامه منطقه آزاد دوغارون به تصویب می‌رسد
  • ذخیره کالا‌های اساسی تا ۶ ماه در استان همدان
  • اعضای ۱۷ کودک مرگ مغزی در مشهد به بیماران جان بخشید
  • کالا‌های اساسی در استان همدان تا ۶ ماه ذخیره شد