Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از این در دیدار اعضای شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی؛  ایجاد پایگاه ملی ایرانیان با اتصالِ پایگاه های مختلف اطلاعاتی به یکدیگر را از جمله پیشنهادهای کارشناسان برای کاهش مشکلات مردم برشمردند. 

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نامه وزیر تعاون به رهبر معظم انقلاب را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 «محمد شریعتمداری» در این نامه درباره «ایجاد نظام متمرکز تامین اجتماعی برای همه مردم» نوشت: پیرو اوامر حکمیانه حضرت عالی در دیدار با اعضای  شورای عالی هماهنگی اقتصادی، درباره «ضرورت حمایت از قشرهای ضعیف» و با توجه به اینکه یکی از مهمترین ماموریت‌های وزارت تعاون است، با تلاشی مضاعف نسبت به تحقق دستورات اخیر اهتمام کامل به عمل خواهد آمد.
وی درباره «ایجاد پایگاه ملی ایرانیان با اتصالِ پایگاه های مختلف اطلاعاتی به یکدیگر» نیز ضمن تشکر از توجه رهبر معظم انقلاب نسبت به اهمیت این پایگاه مهم، نوشت: استقرار کامل، تثبیت و تکامل آن با اهتمام دو چندان پیگیری میشود .

وزیر تعاون تاکید کرد: خوشبختانه اقدامات موثری برای ایجاد و تقویت  این پایگاه در وزارت تعاون در سال‌های اخیر انجام شده است که با تکیه به توصیه حکمیانه و حمایت حضرت عالی در این مورد و با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی این پایگاه در جایگاه واقعی خود قرار خواهد گرفت.
وی درباره تاکید رهبر معظم انقلاب نسبت به تخصیص بیمه بیکاری به  افرادی که از  کرونا بیکار شده و بعضا بیمه‌ بیکاری هم ندارند نیز نوشت: لایحه مربوط به پرداخت حقوق بیکاری صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تهیه و برای تصویب به هیات دولت تقدیم شده است .
بر اساس گزارش، پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان شناسنامه رفاهی و اقتصادی است که به نظر صاحبنظران باید دستگاه‌های مختلف برای ثبت اطلاعات با آن همکاری کنند و از این طریق وضعیت معیشت افراد مشخص و شناسایی جوامع هدف در تصمیمات اقتصادی و اجتماعی ممکن شود.

این پایگاه از بهمن ماه سال ۱۳۹۲ در جهت تحقق ایجاد شناسنامه رفاهی ‌اقتصادی افراد شروع و از تجمیع ۵۰ منبع داده‌ای تشکیل شده‌ است.

تاکنون از پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان در پروژه‌های مختلفی در معاونت رفاه اجتماعی استفاده شده ‌است. از جمله‌ این پروژه‌ها می‌توان به شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل، بهبود سازوکار توزیع سبد کالا، رفع همپوشانی بیمه‌ای، شناسایی اقشار نیازمند، ارائه بسته حمایتی و افزایش مستمری برای آن‌ها اشاره کرد.

پربیننده ترین کاهش ۲۵هزار تومانی قیمت گوشت قرمز ماسک‌های چینی ۶۰۰تومانی گوشت هم ارزان شد روغن نباتی گران می‌شود؟ کاهش ۵۰درصدی فروش خشکبار و آجیل

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شورای عالی هماهنگی اقتصادی وزیر تعاون تامین اجتماعی محمد شریعتمداری سبد کالا وزارت کار تعاون ورفاه اجتماعی شورای عالی هماهنگی اقتصادی وزیر کار رفاه و تعاون اجتماعی سهام عدالت رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به اهمیت تامین به موقع نهاده‌های کشاورزی باکیفیت و دسترسی آسان بهره برداران گفت: ۴۳ هزار و ۳۵۷ تن انواع کود‌ شیمیایی، آلی و ریزمغذی در سال گذشته توسط شبکه تعاون روستایی در استان تامین و توزیع شد.

وی افزود: از این میزان ۴۲ هزار و ۶۴۰ تن کود‌های شیمیایی، ۴۳۹ تن کود‌های ریز مغذی و ۲۷۸ تن کود‌های آلی و زیستی بوده است.

رحمانی با بیان اینکه خرید نهاده‌های مورد نیاز روستائیان با قیمت مناسب و توزیع با شرایط بهتر یکی از ویژگی‌های شبکه تعاون روستایی است، اضافه کرد: یکی از وظایف ذاتی شرکت‌های تعاونی روستایی که در واقع کشاورزان و روستائیان اعضاء و سهامداران آن هستند، تامین نهاده‌های کشاورزی است.

وی بیشترین کود‌های توزیع شده را؛ ازته، فسفاته و پتاسه عنوان کرد و گفت: در راستای رفاه حال کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، کود‌های شیمیایی توسط شبکه تعاون روستایی خرید و فروش می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین بیان کرد: استفاده بیش از حد مصرف یک نوع کود و یا عدم مصرف کود دیگر باعث کاهش راندمان تولید محصولات کشاورزی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • حق مسکن افزایش پیدا کرد؟ | توضیحات مهم مدیرکل روابط کار وزارت تعاون
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • سفر مهم بارزانی به تهران پس از ۳سال
  • بارزانی به تهران سفر می‌کند
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم