Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:11:26 GMT

حدود ۳ تن مواد مخدر در سیستان‌ وبلوچستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۱۵۵۱

حدود ۳ تن مواد مخدر در سیستان‌ وبلوچستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر و خاش با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اعضای یک باند سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال ۲ محموله بزرگ مواد مخدر را به داخل کشور داشتند، شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شب گذشته مأموران یگان امداد شهرستان زاهدان در قالب چند تیم عملیاتی با انجام یک سری اقدامات تخصصی، یک تیم از اعضای این باند قاچاق را که قصد انتقال و جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر از طریق ارتفاعات و مناطق صعب العبور این شهرستان داشتند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: در ادامه این عملیات مأموران پس از شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان در منطقه «کورین» با عکس العمل سریع سوداگران مرگ را در محاصره قرار داده و ضمن دستگیری ۲ نفر از مخفیگاه آنان یک تن و ۲۴۴ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۶۷۶ کیلو تریاک و ۵۶۸ کیلو گرم حشیش به همراه یک قبضه سلاح گرم کشف کردند.

وی بیان کرد: شب گذشته نیز مأموران انتظامی شهرستان‌های ایرانشهر و خاش نیز در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک تیم دیگر از اعضای این باند قاچاق مواد افیونی را که به وسیله ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه سمند در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان‌ها در حال انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

سردار طاهری گفت: سوداگران مرگ با ورود به منطقه کمین به سمت مأموران انتظامی تیراندازی و پس از یک ساعت درگیری شدید، با رها کردن خودروها و استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات متواری شدند.

وی با بیان اینکه در این عملیات ۲ سوداگر مرگ دستگیر شدند، تصریح کرد: در این درگیری، مأموران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیفی و مخفیگاه آنان یک تن و ۶۶۵ کیلو و ۴۱۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در نتیجه انهدام هر ۲ تیم این باند سازمان یافته، در مجموع ۲ تن و ۹۰۹ کیلو و ۴۱۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد، گفت: پلیس استان با تمام توان و امکانات قاطعانه در راه مقابله با قاچاق مواد خانمان سوز مخدر ایستاده و تا پای جان مقابله و اجازه نخواهد داد مجرمان و قاچاقچیان به خاطر منافع خود امنیت جسمی و روانی جامعه را بر هم زنند.

کد خبر 5081787

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان مواد مخدر احمد طاهری ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا کمک مومنانه بارش برف بسیج بوشهر گرگان عکس استانها بارش باران مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۱۱ کیلو حشیش دپوی شده در یک‌ منزل مسکونی در باقرشهر خبر داد و گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق، مأموران این فرماندهی از دپوی یک محموله مواد مخدر و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ در استان تهران مطلع شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به شناسایی سوداگر مرگ در باقرشهر گفت: مأموران عملیات کلانتری 175 این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از دپوی یک محموله مواد مخدر در انبار یک‌ منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند. 

وی افزود: در این راستا مأموران به‌سرعت وارد عمل شده و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل 11 کیلو حشیش کشف کردند و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود، دستگیر شد.

کشف بیش از یک تن حشیش در سراوان

 فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به‌طور شبانه‌روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تأکید می‌کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز