Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت عملیات ناجا اعلام کرد: در ۶ روز گذشته با اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا ۲۱۹ هزار و ۷۹۲ راننده خاطی پیامک دریافت کردند.

معاونت عملیات ناجا، عملکرد نیروی انتظامی را همزمان با اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا از اول تا ششم آذر ماه تشریح کرد.

طبق اعلام معاونت عملیات ناجا ۶۹۵ هزار و ۱۲۹ راننده تذکر زبانی و تعداد ۲۷۹ هزار و ۱۲ خودرو نیز بازگردانده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، در شش روزه نخست اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، تعداد ۵۱ هزار و ۹۵۶ خودرو در طرح محدودیت شبانه جریمه شده اند که تعداد ۱۸ هزار و ۸۸۱ مورد مربوط به تردد خودروها در مناطق قرمز ۱۸ هزار و ۴۱۳ مورد مربوط به تردد خودروها در مناطق نارنجی است.

پلمب ۱۱ هزار و ۹۴۱ واحد صنفی

معاونت عملیات ناجا درباره اقدامات انتظامی مرتبط با صنوف نیز اعلام کرد: ۳۴۶ هزار و ۱۵۰ مورد بازدید از اصناف انجام شد که۱۱ هزار و ۹۴۱ واحد صنفی پلمب و ۱۹۳ هزار و ۷۰۱ صنف تذکر دریافت کردند.

در این مدت، ۱۰ هزار و ۸۹۲ نیرو پلیس در هزار و ۹۴۸ نقطه  برای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا استقرار یافته‌اند و ۶۶ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۶۹۴ تردد خودرو ثبت شده که در مقایسه  با مدت مشابه سال گذشته کاهش ۳۳ درصدی را شاهد هستیم.

 محدودیت‌های جدید کرونایی از شنبه اول آذر در ۴۴۸ شهر شامل ۱۶۰ شهر با وضعیت قرمز، ۲۰۸ شهر با وضعیت نارنجی و ۸۰ شهر با وضعیت زرد به مدت دو هفته اجرا شد.

بر اساس این محدودیت ها مشاغل غیر ضروری در شهرهای قرمز و نارنجی تعطیل می شوند، ادارات دولتی با حداکثر یک سوم کارکنان فعالیت می کنند، تردد بین شهری با خودروهای پلاک غیر بومی ممنوع است و هر گونه تردد با خودرو از ساعت ۲۱ تا چهار صبح در شهرهای قرمز ممنوع است.

جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور نیز شب گذشته - پنجشنبه - از تعطیلی ادارات در هفته آتی خبر داد و افزود: دولت، این بخشنامه را ابلاغ کرده و شامل همه کارکنان دولت اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی همچنین شامل قرارداد دستگاه با شرکت‌ها می شود و کاهش نیرو باید در تمام عرصه ها انجام شود و فرقی بین کارکنان شاغل ادارات نیست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیامک راننده محدودیت های کرونا رانندگان خاطی اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا معاونت عملیات ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است

ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: با توجه به بارندگی‌هایی که در خراسان جنوبی صورت گرفته جاده‌ها لغزنده است و رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

سرهنگ علیرضا رضایی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه مسیرهای منتهی به شهرستان زیرکوه مسدود است، گفت: در مسیرهای نهبندان چاهداشی، دهسلم تردد به کندی از یک لاین صورت می‌گیرد.

وی گفت: محورهای قاین، بیرجند، حوزه‌های روستای سیچ، دوست آباد به هیچ عنوان تردد امکان پذیر نیست و در این رابطه کمربندی حاجی آباد که یک طرفه بوده برای تردد باز ‌و دو طرفه شده لذا رانندگان با احتیاط تردد کنند.

سرهنگ رضایی بیان کرد: مسیرهای شاهرخت نیز کاملا مسدود بوده و مابقی محورهای استان فرعی و روستایی آبنماها که دیشب و امروز صبح آمده گل و لای دارد و در  بعضی نیز آب جاری شده که نیازمند دقت بوده تا حادثه‌ای پیش نیاید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • روشی جالب برای به دام انداختن رانندگان خاطی + فیلم
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی