Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، ماموستا ملاقادر قادری در پیام جمعه این هفته که به جای خطبه های نماز جمعه، به صورت آنلاین قرائت شد، افزود: وظیفه و کار اصلی ما ابلاغ دین و خدمت به مردم است و به عنوان یک روحانی، در این سال‌ها واسطه بین مردم و جمهوری اسلام بوده ام.

وی ادامه داد: برای پیشرفت در امور با جمهوری اسلامی ایران همراهی داشته ایم و مسوولین نظام و به ویژه مردم غرب کشور خوب می دانند در چهار دهه گذشته چطور حرکت کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه پاوه اظهارداشت: مردم و مسوولین در شادی و عزا همواره همراه ما بوده اند به گونه ای که در غم از دست دادن یکی از فرزندانم حدود ۵۲۰ نفر از مردم کردستان عراق به پاوه آمدند.

ماموستا قادری اضافه کرد: در طول ۴۰ سال گذشته مخالفین جمهوری اسلامی در تهدید و اهانت به بنده و خانواده ام کوتاه نیامده اند و هر آنچه در توان داشته اند بکار گرفته اند و این نشان از ضعف و ذلت آنان است.

وی گفت: باید در مقابل گفته های دشمنان و نااهلان صبر پیشه کنیم و در طول ۴۰ سال گذشته هیچ‌گونه هتک حرمت و توهینی حتی نسبت به مخالفان انجام نداده ایم چرا که دین مبین اسلام مخالف آن است.

وی ضمن قدردانی از همراهی و همدلی مردم در روزهای گذشته و واکنش به اهانت و افترا یکی از احزاب خارج از کشور نسبت به وی تصریح کرد: اگر علمای دین بدنام شوند، مساجد و اهل دین نیز ضربه خواهند خورد.

خطیب جمعه پاوه ادامه داد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستیم آیین های جشن میلاد پیامبر (ص) را به صورت سال های قبل برگزار کنیم و از برکات آن محروم شدیم اما در یک ماه گذشته و در چهار جمعه گذشته، مطالبی در خصوص زندگانی و سیرت پیامبر را بازگو کردیم که براساس ارزیابی ها بیشتر از ۲۰۰ هزار نفر آنها را دنبال کرده اند.

ماموستا قادری بیان داشت: ویروس کرونا آثار بسیار منفی در جامعه بشری بر جای گذاشته و در تمامی شئونات مسلمانان و به ویژه باورها و اعتقادات آنان، تاثیر منفی گذاشته است.

وی ادامه داد: همه انسان ها در حال آزمایش هستند و ترس، معیشت، خسارت های جانی و مالی و از دست دادن ثمرات مواردی هستند که به استناد آیه ۱۵۵ سوره بقره، خداوند متعال ما را مورد آزمایش و امتحان قرار می دهد.

وی گفت: در ۱۰ ماه گذشته که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده، تمامی این آزمایشات الهی متوجه مسلمانان شده و کسانی که در این آزمایشات صبر و مقاومت و ایثار داشته باشند مورد تحسین پروردگار قرار می گیرند.

امام جمعه پاوه اظهار داشت: براساس آیات قرٱن و سنت رسول الله (ص)، در هنگام بیماری باید دعا و مراجعه به دکتر و درمان را فراموش نکنیم و در اولین فرصت به دنبال درمان باشیم.

ماموستا قادری تاکید کرد: در این روزها که دنیای اسلام با مشکلات عدیده ای مواجه است قرآن خواندن را فراموش نکنیم چرا که قرآن سپر و سنگر مهمی در مقابل شیطان است و سبب رستگاری انسان می شود.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: ماموستا قادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد «مرگ بر اسراییل» در قلب اروپا بیانگر نابودی استکبار است

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مسجد جامع سنندج با تبریک روز معلم، اظهار کرد: علم آموزی و عالم در نزد پروردگار از جایگاه والایی برخوردار است به گونه‌ای که پروردگار از سینه معلمان و دانشمندان به عنوان لوح محفوظ نام می‌برد.

وی با بیان اینکه در روز قیامت خداوند مرکب عالمان و دانشمندان را همراه و همتراز با شهدا قرار داده است، افزود: پیامبر مکرم اسلام در مورد معلمان می‌فرماید» نزدیکترین افراد در جامعه بشری به پیامبر اهل علم است» و این جایگاه علما و معلمان را می‌رساند.

امام جمعه سنندج با تبریک روز بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی، تصریح کرد: بسیجیان در مسیر ارزشمند خدمت به مردم سربلند و ثابت قدم هستند و در جامعه ما در عرصه سازندگی تلاش وافری داشته‌اند.

خدمت به جامعه از دستورات دین اسلام است

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: از مهمترین اصل در دین اسلام خدمت به جامعه است و رسول خدا نیز براحساس مسؤولیت، تعامل با جامعه، امانت‌داری و تلاش در مسیر توسعه و آبادانی از دستورات دین اسلام تاکید کرده‌اند.

وی امانتداری را از دیگر دستورات مهم دین مبین اسلام برشمرد ئو بیان کرد: مسؤولان باید در این زمینه با خدمت مطلوب و درخور شأن مردم ما امانتدار واقغی مسؤولیت و جایگاه خود باشند و بدانند هر آنکه زمام مردم را در جامعه برعهده دارد رسالت سنگینی در امانتداری بر عهده او است.

ماموستا رستمی افزود: از زمان ظهور تا کنون دین اسلام با ایثار مال و جان انسان‌های بزرگ رشد و نمو یافته و در جهان گسترش پیدا کرده است و همانگونه که خداوند در قرآن می‌فرمایند هرگز از بین نمی‌رود.

به برکت خون شهدا دین اسلام رشد می‌کند

وی به ایثار و فداکاری مهاجرین و انصار در دوران صدر اسلام گفت: برای دین مبارک اسلام زحمات و ایثارگری زیادی صورت گرفته و به برکت خون شهدا مکتب مبارک اسلام روز به روز با وجود تمام دشمنی‌های دشمنان رشد و گسترش پیدا می‌کند.

وی همچنین با اشاره به وضعیت امروز مردم بی‌گناه فلسطین در غزه و سایر شهرهای سرزمین اشغالی اعلام کرد: امروز جوانان و دانشجویان در قلب اروپا برای دفاع از مظلومیت مسلمانان بی گناه فلسطین فریاد مرگ بر اسرائیل و استکبار سر می‌دهند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه فریاد دفاع از مظلومیت مسلمانان بی‌گناه فلسطین نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در سایر کشورهای جهان شنیده می‌شود، اضافه کرد: این نشانه نزدیک شدن روز شمار نابودی و افول استکبار و آزادی قدس شریف است.

کد خبر 6095604

دیگر خبرها

  • حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • فریاد «مرگ بر اسراییل» در قلب اروپا بیانگر نابودی استکبار است
  • خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از تبعیض باشد
  • اعتراض هواداران میلان به سیاست باشگاه؛ در سن سیرو هیچ صدایی شنیده نخواهد شد
  • مهم ترین عامل توسعه یك جامعه نظام آموزشی است
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود