Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آغاز ثبت نام انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی ‏کشور برای نیمه دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹‏ دانشگاه علوم پزشکی ایران اعلام کرد ظرفیت پذیرش میهمانی را ندارد.

به گزارش ایسنا، بعد از اینکه معاونت آموزشی وزارت بهداشت جزییات زمانی فعال شدن سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی برای نیم سال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را تشرح نمود، دانشگاه علوم پزشکی ایران اعلام کرد به دلیل تکمیل ظرفیت بخش ها و فیدهای آموزشی امکان پذیرش دانشجویان میهمان در ترم آینده را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام وزارت بهداشت؛ دانشجویان متقاضی انتقال و میهمانی باید نسبت به ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و میهمانی دانشجویان بر اساس بازه های زمانی  اعلام شده اقدامات لازم را به عمل آورند.

همچنین نقل و انتقال دانشجویان تنها از طریق سامانه مذکور مقدور و قابل پیگیری است و لازم است دانشجویان در خصوص استفاده از سایت یا سامانه دیگر دانشگاه به این منظور خودداری کنند. همچنین دانشگاه‌ها یا  دانشکده های علوم پزشکی که در نیم سال مذکور پذیرش دانشجوی انتقال یا میهمانی ندارند، اطلاع رسانی لازم را در این خصوص صورت خواهد گرفت.

بر این اساس ثبت نام دانشجویان متقاضی انتقال و مهمانی در دانشگاه‌های علوم پزشکی و بارگذاری مدارک لازم از ۲۰ آبان شروع می شود و تا ۱۰ آذر ادامه دارد و بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو نیز از ۱۱ تا ۲۰ آذر صورت می گیرد.

همچنین ۲۶ آذر تا ۱۰ دی ۹۹ نیز تمام فرصت ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مبداء انجام خواهد گرفت و در نهایت ۱۱ تا ۲۳ دی ۹۹  نیز بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو به اتمام می رسد.

در نهایت ۲۴ دی تا ۸ بهمن۹۹  فرصت ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه علوم پزشکی مقصد به اتمام خواهد رسید.

لینک کوتاه: asriran.com/003BCN

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی انتقال و میهمانی علوم پزشکی توسط دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی

رئیس گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به گزارش ۳۷۱ هزار مورد حیوان گزیدگی کشور در سال گذشته گفت: در این مدت ۲۰ هزار و ۵۶۹ مورد حیوان گزیدگی در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد ثبت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، زهرا نهبندانی گفت: 80 درصد این حیوان گزیدگی‌ها توسط سگها اتفاق افتاده و 15درصد این گزش‌ها معادل 2145 مورد حیوان گزیدگی توسط سگهای ولگرد در دانشگاه علوم پزشکی مشهد رخ داده که 1063 مورد آن در شهر مشهد بوده است.

وی با اشاره به اینکه گزش توسط سگ‌های ولگرد بیشتر در حاشیه شهر و روستاها و شهرک‌های اطراف مشهد اتفاق افتاده است، تصریح کرد: 50 درصد گزش توسط سگ‌های ولگرد در افراد زیر 15 سال گزارش شده است.

 نهبندانی با اشاره به اینکه در سال گذشته در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موردی از مرگ هاری انسانی نداشته‌ایم، خاطرنشان کرد: تعداد موارد حیوان گزیدگی در سال 1402 نسبت به سال 1401 حدود 4500 مورد افزایش داشت، اما تعداد گزش با سگ‌های ولگرد تغییر نکرده است.

رئیس گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه تاکید کرد: مهمترین اقدام در هنگام رویارویی با سگ‌های ولگرد سعی در دوری و عدم مزاحمت برای آنها است و لازم است با سامانه 137تماس گرفته و حضور سگ‌های ولگرد گزارش شود.

وی افزود: در صورت بروز حیوان گزیدگی برای اقدامات درمانی و پیشگیری از ابتلا به هاری لازم است افراد هر چه سریع‌تر  به نزدیکترین مرکز بهداشت مراجعه کنند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد