Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@04:33:55 GMT

(تصاویر) عکس سلفی با جسد دیگو مارادونا!

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۲۲۴۵

بعد از درگذشت ناگهانی دیگو مارادونا تابوت حاوی پیکر او در کاخ ریاست جمهوری بوئنس آیرس در معرض تماشای عموم گذاشته شد تا دوست‌داران او بتوانند برای آخرین بار به پیکر اسطوره‌شان ادای احترام کرده و با دیگو خداحافظی کنند.

اما فرصت‌طلبانی هم بودند که از این فرصت برای تبلیغ کسب و کار خود یا تبلیغ شخصی برای مشهور شدن استفاده کردند و با زیر پا گذاشتن قوانین خبرساز شده و به شدت مورد انتقاد قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسانی که حتی در دوران غم و درد خانواده دیگو از هیچ فرصتی برای سود شخصی‌شان نگذشتند و حریم خصوصی آنها را زیر پا گذاشتند.

ورزش 3 در این خصوص نوشت: مشهورترین اتفاقی که خشم نزدیکان و دوست‌داران مارادونا را به دنبال داشته تصویر شخصی به نام دیگو مولینا است که از خود در کنار تابوت مارادونا عکس گرفته و از آن به عنوان تبلیغ شخصی استفاده کرده است.

ماتیاس مورلا وکیل و دوست خانوادگی نزدیک خانواده مارادونا با انتقاد از این تصویر گفت: با توجه به عمومی شدن تصویری که با باز کردن تابوت دیگو مارادونا و به نمایش گذاشتن جسد او گرفته شده من تمام سعی ام را خواهم کرد که انسان عوضی‌ای که این عکس را گرفته پیدا کنم. همه ترسوهایی که در این حرکت دخالت داشته اند بهایش را خواهند پرداخت.

بعد از این صحبت‌های وکیل خانواده مارادونا اما هویت این شخص فاش شد. دیگو مولینا یکی از کارمندان شرکت کفن و دفن پینیر بوده که با باز کردن تابوت مارادونا در کنار جسد او عکس یادگاری گرفته است.

این شرکت کفن و دفن بلافاصله اعلام کرد که این کارمند خود را اخراج کرده و به صورت خصوصی از خانواده مارادونا عذرخواهی کرده است. به هر حال تحقیقات پلیسی درباره این شرکت و کارکنانش آغاز شده است.

مورلا وکیل خانواده مارادونا در ادامه با انتشار یک توییت اعلام کرد: عوضی‌ای که آن عکس را در کنار جنازه مارادونا گرفته دیگو مولینا است. من به خاطر خاطره دوستم مارادونا همه تلاشم را خواهم کرد تا او بهای چنین اقدام زشت و شنیعی را بپردازد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: جسد دیگو مارادونا دیگو مارادونا خانواده مارادونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟

جواد خیابانی در برنامه سلام صبح بخیر وقتی داشت درباره ساخت ورزشگاه در پایتخت حرف می‌زد از این گفت که اگر بودجه لازم برای ساخت این ورزشگاه نیست راستش را به مردم بگویید.

او مثالی هم زد و گفت: «مثلا من توانایی خرید خودروی بهتری را ندارم و خب، چون نمی‌توانم هزینه اش را بدهم همین سمندی که دارم را سوار می‌شوم. درباره ساخت ورزشگاه هم شفاف با مردم حرف بزنید.»

دیگر خبرها

  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • واکنش مورایس به ازدواجش در ایران و روی آوردن به اسلام
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود