Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین پورامینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره تساوی یک بر یک تیم فوتبال پیکان مقابل ذوب آهن در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: از شروع این دیدار، فوتبال خوبی بازی کردیم و حتی قبل از به ثمر رساندن گل، فرصت های دیگری هم داشتیم اما پس از گلی که وارد دروازه ذوب آهن کردیم، خیلی سریع گل خوردیم و حتی فرصت خوشحالی هم به دست نیاوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به فرصت ها و فوتبال خوب مان در این بازی شایستگی پیروزی را هم داشتیم اما در نهایت قسمت بود امتیازها تقسیم شود.

وی درباره استعفای مهدی تارتار و بازگشت وی به تیم پیکان قبل از مسابقه با ذوب آهن توضیح داد: وی حدود یک هفته قبل از شروع بازی ها به تیم پیکان اضافه شد و شاید فقط 2،3 بازیکن را خودش جذب کرد. با توجه به اینکه حضور تارتار در تیم ما با اواخر فصل نقل و انتقالات همزمان شد، این مربی بیشتر بازیکنانی را در اختیار گرفت که از قبل در پیکان بودند. به همین دلیل به جز برخی نفرات مثل خودم که قبلا هم شاگردش بوده ایم، نسبت به سایر بازیکنان شناخت کافی نداشت.

هافبک تیم پیکان اضافه کرد: با وجود روند نسبتا خوبی که در تیم پیکان با تارتار شروع کردیم اما آنچه وی می خواست اجرا نمی کردیم. این مربی به حفظ و مالکیت توپ علاقه مند است و ما هم در بازی با ذوب آهن تا حدی این کار را انجام دادیم. همچنین تارتار اعتقاد دارد باید جنس یک تیم جور باشد و بازیکن تکنیکی، سرعتی، سرزن و قدرتی باید کنار هم باشند تا تیم تکمیل شود. از نظر وی درست نیست 10 بازیکن تکنیکی یا فیزیکی را با هم در زمین گذاشت.

پورامینی ادامه داد: تارتار با توجه به اینکه دیر به پیکان اضافه شده بود پس از شناخت نسبت به تیم، به این نتیجه رسید نمی تواند با ما کار کند اما خدا را شاهد می گیرم از لحاظ فنی همه بازیکنان پیکان را قبول دارد. با این وجود می گفت شاید تاکتیک من به این تیم نخورد و مربیان دیگر بتوانند تاکتیک خود را به نفرات فعلی پیکان غالب کنند. در نهایت هم به این نتیجه رسید که بازگردد. طبق نظر تارتار مقابل ذوب آهن فوتبال باکیفیتی بازی کردیم  و شایسته کسب سه امتیاز بودیم که متاسفانه به این هدف نرسیدیم. 

وی درباره صحنه بحث برانگیز دیدار ذوب آهن و پیکان عنوان کرد:‌ وقتی توپ برای من فرستاده شد آن را مهار کردم. یک لحظه مدافع ذوب آهن پای خود را سمت من پرتاب کرد اما قبل از اینکه پایش به من بخورد، آن را جمع کرد و خدا را شاهد می گیرم هیچ برخوردی با هم نداشتیم. حتی عبدالله حسینی مرا لمس هم نکرد. در نهایت وقتی سید رضا مهدوی پس از مشورت با کمک داور از من پرسید چه اتفاقی رخ داده واقعیت را گفتم. مهدوی از داوران خوب و صادق فوتبال ایران است که خوب هم قضاوت می کند. من هم باید حقیقت را به چنین فردی می گفتم.

بازیکن تیم پیکان ادامه داد: پس از پایان بازی هم به تارتار و کادرفنی ذوب آهن گفتم حسینی با من برخوردی نداشت. خدا را شکر می کنم تصمیم داور برای اعلام آن پنالتی تغییر کرد. اگر امروز حق ذوب آهن ضایع می شد شاید فردا حق تیم پیکان تضییع می شد. تیم حریف هم در دو بازی قبلی از داوری ضربه دیده بود و خوشبختانه مقابل تیم ما از این نظر آسیب ندید.

پورامینی درباره دیدار بعدی پیکان مقابل استقلال گفت: این تیم با حدود 40 میلیون هوادار جزو دو تیم پرطرفدار ایران است. بازی خوب و سختی با استقلال داریم زیرا حریف با حضور محمود فکری روزهای خوبی را پشت سر می گذارد و هفته قبل هم به برتری رسید. حالا هم در جایگاه دوم جدول قرار گرفته اما امیدوارم بتوانیم با برنامه های تارتار نمایش باکیفیتی داشته باشیم و نتیجه خوبی هم بگیریم.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: پیکان ذوب آهن فوتبال فارس پورامینی لیگ برتر داوری دیدار پیکان و ذوب آهن تیم پیکان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین دیدار از این مرحله جام حذفی فوتبال ایران قرار است دو تیم مس رفسنجان و پیکان با یکدیگر دیدار کنند و پیکان برای رسیدن به مرحله بعد از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است.

رضا عنایتی به‌عنوان سرمربی پیکان در این دیدار به جوانان تیمش اعتماد کرده و ترکیب زیر را روانه میدان کرده است:
محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

پیکان این روزها با رضا عنایتی از لحاظ نتیجه‌گیری خوب عمل کرده و آن‌ها در ۱۰ دیدار اخیر خود فقط یک‌بار مقابل پرسپولیس بازنده بوده‌اند.

خودروسازان با نتایج مناسبی که داشته‌اند از قعر جدول هم فاصله گرفته‌اند تا ادامه رقابت‌های لیگ برتر را با خیال آسوده‌تری پشت سر بگذارند و باید دید پس از سپری کردن یک بازی نسبتاً ساده‌تر مقابال ستارگان بهمن جوان تهران، مقابل مس در رفسنجان چه نتیجه‌ای خواهند گرفت و می‌توانند به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی برسند یا نه.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان