Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان در دستورالعملی به مدیران کل ورزش و جوانان استانی اعلام کرد تا سالن‌ها، اماکن ورزشی و خوابگاه‌ها به عنوان نقاهتگاه در اختیار ستاد پشتیبانی طرح آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا (طرح شهید قاسم سلیمانی) قرار گیرد.

مسعود سلطانی‌فر در نامه‌ای خطاب به مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور ابلاغ کرد که با توجه به شرایط ویژه کشور و بر اساس دستور موکد رییس جمهوری و رییس ستاد ملی مقابله با کرونا، ترتیبی اتخاذ شود تا اماکن ورزشی و خوابگاه‌ها به عنوان نقاهتگاه افراد بهبود یافته یا افراد با تست مثبت کرونا که نیاز به قرنطینه شدن دارند، در اختیار ستاد طرح شهید قاسم سلیمانی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور موظف شدند با حداکثر ظرفیت موجود اقدام به اجرای تمامی دستورالعمل های متخذه از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و ستادهای استانی کرده و به منظور غلبه بر این بیماری همکاری لازم بعمل آورند./ پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

بیشتر بخوانید:

پیگرد قانونی ۳ کارگر جنجال‌آفرینِ مراسم خاکسپاری مارادونا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان با اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی در این رابطه گفت: این تفاهم نامه با هدف تخصیص زمین مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن بین ۲ دستگاه در سطح استان منعقد شده است.   رسول عطائی ادامه داد: هدف این تفاهم نامه بهره گیری از توان سیاست گذاری، اجرا، مدیریت و حمایت متقابل ۲ دستگاه برای ارائه خدمات می‌باشد.   وی بیان کرد: تامین اراضی برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن انجام شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد و هدف ما توسعه مسکن و تامین نیاز اولیه مردم و افزایش رفاه اجتماعی است.   سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی و جوانان فعال سازمان‌های مردم نهاد در اولویت مجموعه راه وشهرسازی است.   عطائی با اشاره به اینکه تامین زمین برای ورزشکاران و فعالان سازمان‌های مردم نهاد در کانون توجه راه و شهرسازی آذربایجان غربی است، ادامه داد: براساس تفاهم‌نامه‌های همکاری اقدامات گسترده‌ای همراه با افزایش دسترسی مردم به فضا‌های ورزشی جهت برطرف کردن دغدغه مسکن قهرمانان ورزشی و جوانان انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان با اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • شهر قدس می‌تواند قطب مدال‌آوری ژیمناستیک کشور شود
  • باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت
  • ورزش در سلامت سازمانی و بهره وری نقش ممتاز دارد
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • ۴ عادت مخرب که به‌تدریج جان شما را می‌گیرد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟