Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، "محمد عبدالسلام" در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: ادامه پاسخگویی و بازدارندگی برای توقف تجاوزگری و شکسته شدن محاصره یمن به هر صورت باید ادامه یابد.
 
وی افزود: ائتلاف متجاوز سعودی گمان می‌کند که این حملات، موجب تغییر در رویارویی با این ائتلاف خواهد شد، اما از یاد برده است که شش سال بمباران وحشیانه تنها موجب افزایش صلابت و انسجام بیشتر ملت یمن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
ائتلاف سعودی خشمگین از مورد هدف قرار گرفتن روز دوشنبه تأسیسات نفتی شرکت نفتی آرامکو در جده ، امروز ( جمعه) بی‌هدف و دیوانه وار مناطق مختلف در صنعا؛ پایتخت یمن را بمباران کرده است.
 
این ائتلاف، پادگان «الصمع» در ناحیه «ارحب» صنعاء و در سه نوبت منطقه «جبل عیبان» در ناحیه «بنی مطر» را بمباران کردند منطقه «ارحب» در چهار نوبت و منطقه «جربان» در ناحیه «سنحان» چهار بار هدف حمله قرار گرفت.
 
 همچنین پادگان «ریمه حمید» در جنوب پایتخت یمن نیز سه نوبت بمباران شد که گمان می‌رود مخزن‌های نفتی شرکت ملی نفت یمن هدف گرفته باشد.
 
این حمله به دنبال حملات انتقام‌جویانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به تأسیسات نفتی آرامکو در بندر جده عربستان صورت می‌گیرد.
 
ارتش یمن صبح دوشنبه این هفته با موشک «قدس ۲» پالایشگاه آرامکو در شهر جده عربستان سعودی را هدف قرار داد.
 
یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که یگان موشکی ارتش موفق شد با استفاده از موشک قدس ۲ ایستگاه توزیع نفت شرکت نفتی آرامکو عربستان را در بندر جده هدف قرار دهد.
 
بر اساس بیانیه ای که بامداد دوشنبه از سوی سخنگوی نیروهای مسلح یمن منتشر شد این حمله موشکی که با استفاده از موشک های هدایت پذیر قدس ۲ انجام شد موفقیت آمیز بود.
 
سریع تاکید کرد که موشک دقیقا به محلی که از پیش تعیین شده بود اصابت کرد و خودروهای آتش نشانی و آمبولانس ها به طرف محل اصابت در رفت و آمد هستند.
 
وی تصریح کرد که این حمله در پاسخ به ادامه تجاوز و محاصره یمن و نیز وعده نیروهای مسلح مبنی بر انجام عملیات گسترده در عمق خاک عربستان انجام شد.
 
 انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخی کوبنده در انتظار رژیم صهیونیستی

جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با شرکت در برنامه گفتگوی ویژه خبری صدا و سیمای آذربایجان غربی ابعاد حمله موشکی سپاه به مراکز حساس رژیم صهیونیسی و پاسخ موشکی و پهبادی ایران به تجاوز رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری ایران را تشریح کرد و گفت: ایران در عملیات وعده صادق تنها از فناوری دهه هشتادی موشکی و پهبادی خود استفاده کرده است.

سردار سرتیپ‌ پاسدار مجید ارجمندفر در این برنامه با اشاره به اینکه در عملیات اخیر بر علیه مواضع رژیم صهیونیستی از توان دفاعی بیست سال پیش یعنی دهه هشتاد جمهوری اسلامی ایران استفاده شده است ادامه داد: در صورتی که رژیم منحوس صهیونیستی خطای دیگری را بر علیه تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران مرتکب شود پاسخ کوبنده‌تر و سریعتری خواهیم داد. 

وی با بیان اینکه در عملیات وعده صادق تنها پایگاه‌های نظامی رژیم منحوس صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت افزود: در این عملیات هیچ یک از منافع مردمی مورد حمله قرار نگرفت و مردم عادی در امان بودند. 

جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) همچنین مهمترین پیامد‌های داخلی و خارجی پاسخ موشکی و پهبادی ایران به تجاوز رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری ایران را نیز برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • پیام فرمانده ارتش؛ به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم | پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • عملیات پیچیده ایران در جهان طنین انداخته است
  • فیلم/ پاسخ کوبنده نماینده کویت در سازمان ملل به نماینده اسرائیل
  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • عربستان: جامعه جهانی به مسوولیت خود مبنی بر توقف تجاوز اسرائیل عمل کند
  • هنوز در خیابان‌های دمشق از پاسخ ایران به اسراییل حرف می‌زنند!
  • فیلم| واکنش افسر بازنشسته سیا به پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
  • پاسخی کوبنده در انتظار رژیم صهیونیستی