Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مژگان مدایم زاده سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل هیات فوتبال البرز گفت: بابت پیروزی اولین بازی و کسب سه امتیاز به شاگردانم تبریک می‌گویم. ما سه ماه است که به صورت مستمر تمرین داریم و مزد زحماتمان را گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: تیم البرز فوق العاده بود و بازی خوبی را از خود نشان داد. امیدواریم ما نیز همین روند را بتوانیم ادامه دهیم و از گروه صعود کنیم.
مدایم زاده در خصوص تغییراتی که در نیمه دوم نسبت به نیمه اول در سبک بازی به وجود آمد توضیح داد: ما بعد از ۸ماه تعطیلی اولین بازی رسمی را آغاز کردیم و در نیمه اول هر دو تیم قصد محک زدن داشتند. در نیمه دوم با شناختی که از حریف پیدا کرده بودیم توانستیم برنامه‌های خود را به خوبی اجرا کنیم و خوشبختانه به هدف رسیدیم.
سرمربی بانوان سبزپوش ذوب‌آهن در خصوص انتخاب بازیکنان در فصل جدید عنوان کرد: ذوب‌آهن در سال‌های گذشته همواره جوانگرایی را مد نظر قرار داده بود، امسال با توجه به اهدافی که باشگاه و مدیرعامل برای ما تعیین کرده بودند تصمیم گرفتیم در کنار جوانان از بازیکنان باتجربه هم استفاده کنیم تا بتوانند نکات خوبی را به تیم انتقال دهند.
مدایم زاده در خصوص دربی هفته آینده به میزبانی سپاهان گفت: با اینکه سپاهان بازیکنان خوبی را جذب کرده، اما پیروزی امروز ما قطعا تاثیرگذار خواهد بود و بازی دیدنی و حساسی را پیش رو داریم.
او در خصوص حضور زهراخواجوی و تاثیر آن بر سبک بازی این تیم گفت: خواجوی بازیکن ارزشمندی ا‌ست و خرید این بازیکن را مدیون تمام تیم هستم. حضور او در بازی پشتوانه محکمی برای بازیکنان است و به سبک هجومی تیم کمکی زیادی می‌کند.
مدایم زاده در پایان در مورد تغییر نحوه برگزاری بازی‌ها به گروهی اذعان کرد: ما باید در هر بازی که مانند فینال است به برد برسیم تا بتوانیم به هدف نهایی که حضور در پلی‌آف است، دست یابیم. ما هم قسم شدیم که امسال تیم متفاوتی نسبت به قبل باشیم.


انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش بانوان ذوب آهن اصفهان مدایم زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند

سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید به اولین هدفشان یعنی صعود به جام جهانی رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی ۶ بر یک ایران مقابل قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم. توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توجه به شرایط، هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم