Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:03:41 GMT

محرم چوب را از قلعه‌نویی گرفت

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۲۶۲۳

محرم چوب را از قلعه‌نویی گرفت

طلسم هفت ساله نبردن در یادگار امام تمام شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های سپاهان و تراکتورسازی در حالی در هفته سوم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند، که طلایی‌پوشان اصفهانی طی چند سال گذشته با حسرت این ورزشگاه را ترک می‌کردند.


آخرین حضور سپاهان در تبریز روزهای بحرانی امیرقلعه‌نویی در این تیم را یادآوری می‌کند و آنها با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر آخرین باری که سپاهان در یادگار امام به پیروزی رسیده بود، به 29 آذر 1392 بازمی‌گشت، طلایی پوشان توانستند با دو گل شریفی و ابراهیمی در مقابل تک گل کریم انصاری فرد، برنده بازی شوند.


البته سپاهان در زمان سرمربیگری عبدالله ویسی و در یکی از به یاد ماندنی‌ترین بازی های لیگ شانزدهم، با گل انفرادی و زیبای مهرداد محمدی با پیروزی 2 بر 1 روز برفی تبریز را پشت سر گذاشت، ولی آن مسابقه به دلیل مشکلات ورزشگاه یادگار امام در ورزشگاه اختصاصی تراکتور برگزار شد.

 


محرم نویدکیا که کارش را با شکست تلخ مقابل سرمربی فصل گذشته سپاهان آغاز کرده بود، حالا پس از پیروزی یک بر صفر مقابل آلومینیوم، تراکتور را هم با همین نتیجه شکست داد، تا طلایی پوشان پس از روزهای پایانی تلخ لیگ بیستم که با از دست رفتن سهمیه آسیایی خاتمه یافت، دوباره به جمع مدعیان بازگردند.

 

فولادمبارکه سپاهان امیر قلعه نویی(سرمربی) محرم نویدکیا گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان امیر قلعه نویی سرمربی محرم نویدکیا گل گهرسیرجان یادگار امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد

آفتاب‌‌نیوز :

سرمربی برزیلی پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم با بازیکنان جدید گفت: بازی‌های سختی داریم. لیگ ایران هر چه به پایان نزدیک‌تر می‌شود، جزئیات ریزی بازی‌ها را تغییر می‌دهد. ما بازی به بازی فکر می‌کنیم. بازی بعدی که باید به آن فکر کنیم، آلومینیوم است و بعد از آن سراغ بازی لیگ می‌رویم. نیم فصل دوم که به بازی‌ها برگشتیم، می‌دانستیم عیسی جواب می‌دهد، چون در پرسپولیس بازی کرده و جو تیم و من را می‌شناخت، اما عبدالکریم و اوستون خیلی زود با تیم آداپته شدند.

او با اشاره به نمایش درخشان اوستون اورونوف در نیم فصل دوم برای پرپسولیس عنوان کرد: یک بازی دوستانه بین ایران و ازبکستان بود که ۲-۲ شد و این بازیکن در آن مسابقه توجه من را جلب کرد. وقتی دیدیم امکان جذب او است، سریع کارش را انجام دادیم.

اوسمار با اشاره به کم حرفی اورونوف نیز اظهار داشت: کلماتی انگلیسی صحبت می‌کند و با گئورگی و وحدت هم که تقریبا زبان یکدیگر را می‌فهمند، حرف می‌زند. همین که با توپ صحبت نمی‌کند، کافی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به اورونوف میگوید بیش از حد دریبل نزند؟ گفت: ما ایده مخصوص خودمان را برای بازی داریم و تقریبا همه بازیکنان با آن آشنا هستند. بازیکنان می‌دانند تا جایی که به تیم آسیب نزنند، آزادی عمل دارند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مورایس مسلمان شد+ فیلم
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند