Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - سرمربی تراکتور گفت: مدنظرمان بود که از کار تاکتیکی کرنر و ضربات کاشته خیلی سریع به گل برسیم. در موقعیت گل هم قرار گرفتیم اما نتوانستیم توپ‌هایمان را به گل تبدیل کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان که با شکست یک بر صفر تیمش همراه بود، اظهار داشت: به تیم سپاهان تبریک می‌گویم که به خواسته و 3 امتیاز موردنظرشان رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و مدنظرمان بود که از کار تاکتیکی کرنر و ضربات کاشته خیلی سریع به گل برسیم. در موقعیت گل هم قرار گرفتیم اما نتوانستیم توپ‌هایمان را به گل تبدیل کنیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بعد از 15 دقیقه اول باز هم موقعیت‌های خوبی روی ضربات ایستگاهی و کاشته به دست آوردیم که به نتیجه دلخواه نرسیدیم.

مرزبان: تراکتور می‌تواند آینده بهتری داشته باشدجدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته سوم| صعود سپاهان به رده 3، تراکتور در جایگاه 13لیگ برتر فوتبال| پیروزی سپاهان در تبریز/ تراکتور و منصوریان در حسرت برد ماندند

منصوریان با اشاره به عملکرد تیمش در نیمه نخست خاطرنشان کرد: در مجموع در نیمه نخست بعد از آن ضربه سپاهان، این تیم نسبت به ما برتری داشت و به نظرم در روند کنترل تیم ما خیلی تأثیرگذار بوده و بهتر از ما کار کردند اما در شروع نیمه دوم با توجه به اینکه بخشی از تیمی که امروز بازی می‌کرد، سال گذشته سابقه بازی با سیستم 4 دفاع و یک هافبک دفاعی را با من در ذوب‌آهن داشتند، سیستم‌مان را عوض کرده و مدیریت بازی را بر عهده گرفتیم. بازی را خیلی خوب کنترل می‌کردیم و بچه‌هایمان خیلی خوب بازی کردند.

ادامه دارد...

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور با شکست شمس آذر در رده سوم باقی ماند

تیم فوتبال تراکتور موفق شد مقابل شمس آذر به پیروزی دست یابد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و شمس آذر قزوین در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری دو بر صفر تراکتور به پایان رسید.

قضاوت این بازی بر عهده مرتضی منصوریان و دیدار در زمین ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد. مهدی حسینی در دقیقه ۲۴ و رحمان جعفری در دقیقه ۵+ ۹۰ دو گل تراکتور را در این بازی به ثمر رساندند.

تراکتور با این پیروزی، ۳۸ امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت و تیم شمس آذر نیز با ۲۵ امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند.

دیگر خبرها

  • برنامه سازمان لیگ به قصد کشت سپاهان!
  • لیگ فوتبال ترکیه به میدان جنگ تبدیل تبدیل شد + تصاویر | واکنش فیفا و دولت ترکیه
  • تیم منتخب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال
  • فرشاد فرجی: رقابت با استقلال؟ سپاهان و تراکتور هم تیم‌های خوبی هستند
  • میری: هیچ تیمی مثل هوادار به استقلال فشار وارد نکرد
  • اوزونیدیس: هیچوقت احساس نکردم سپاهان برتر از ماست؛ گل‌های ساده‌ای می‌خوریم
  • نصرتی: به حریف موقعیتی ندادیم
  • اوزونیدیس: حس نکردم که سپاهان از ما بهتر است
  • اوزونیدیس: هیچ وقت احساس نکردم سپاهان بهتر از ماست
  • تراکتور با شکست شمس آذر در رده سوم باقی ماند