Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اوایل سال ۱۳۹۷، منابع رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند که سازمان جاسوسی این رژیم «موساد» تلاش کرده یک دانشمند هسته‌ای ایران را ترور کند اما عملیات او موفق نبوده است.

در این باره وبگاه «واللا نیوز» گزارش داده بود عوامل موساد پیشتر تلاش کرده‌اند یک دانشمند هسته‌ای ایرانی به نام «محسن فخری‌زاده مهابادی» که مسئول راکتور اتمی تهران است را ترور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وبگاه اذعان کرده بود تمام دانشمندان هسته‌ای ایرانی که پیشتر ترور شدند یا سوء قصدی علیه جان آنها انجام گرفته، عملیات آن توسط عاملین موساد اجرا شده است.

مقامات اطلاعاتی خارجی موساد به «واللا» گفته بودند که فخری‌زاده در لیست ترور موساد قرار داشت.

لازم به ذکر است،  نام فخری‌زاده از طریق لیست سازمان ملل در اختیار موساد قرار گرفته بود. وی در این لیست تحت عنوان «دانشمند ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رئیس پیشین مرکز تحقیقاتی فیزیک (PHRC)» معرفی شده بود.

محسن فخری‌زاده تنها دانشمند هسته ای ایرانی است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نام او را مستقیما در شو تبلیغاتی ۲ سال پیش خود به زبان آورده و مدعی شده بود روی برنامه تسلیحاتی اتمی کار می‌کرده است.

۲۱۶۲۱۶

کد خبر 1460221

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هسته ای موساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت ترور شهید المبحوح را محکوم می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جنایت ترور شهید «فایق المبحوح» مدیر عملیات پلیس فلسطین در نوار غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی را محکوم و از این جنایت ابراز انزجار کرد.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه ضمن اشاره به اینکه این ترور خلاف قوانین بین‌المللی است بیان کرد: اشغالگران فایق المبحوح را که به هماهنگی با عشایر غزه و آنروا برای ورود کمک‌ها اقدام می‌کرد ترور کردند.

این نهاد دولتی فلسطینی تاکید کرد: المبحوح مشغول اقدامات غیرنظامی و بشردوستانه صِرف بود و به موجب قوانین بین‌المللی باید امنیت وی تامین می‌شد و نباید مورد تعرض قرار می‌گرفت.

همچنین دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه بیان کرد: ترور المبحوح تنها ۲ روز پس از ورود ۱۵ کامیون حامل کمک‌ها به شمال غزه صورت گرفت و این موضوع نشانگر پافشاری اشغالگران بر رویکرد تحمیل گرسنگی، ایجاد آشوب و محروم‌نمودن ساکنان نوار غزه از دستیابی به غذا است.

گفتنی است کمی پیش‌تر منابع فلسطینی اعلام کردند که «فایق المبحوح» مدیر عملیات پلیس فلسطین در نوار غزه و مسوول تامین امنیت کامیون‌های حامل کمک‌ها در این باریکه به شهادت رسیده است.

این منابع تاکید کردند که شهید فایق المبحوح مدیر عملیات پلیس فلسطین در نوار غزه بوده و ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه این شهید مدیر عملیات امنیت داخلی جنبش حماس بوده، دروغ است.

بر اساس گزارش‌های رسیده شهید المبحوح خود را تسلیم نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی نکرده و با سلاح خود به مبارزه با دشمن پرداخته است و موفق شده یک نظامی صهیونیست را به هلاکت برساند و ۲ نظامی دیگر صهیونیست را نیز زخمی کند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که هدف رژیم اشغالگر صهیونیستی از ترور المبحوح اثرگذاشتن روی روند تامین امنیت کامیون‌های حامل کمک و تشدید آشوب امنیتی در نوار غزه است که اشغالگران سعی در ایجاد آن دارند.

کد خبر 6058384

دیگر خبرها

  • دانشمند مشهور سلول‌های بنیادین در ماه رمضان به دین اسلام مشرف شد
  • جنایت ترور شهید المبحوح را محکوم می‌کنیم
  • ساخت سلاح لیزری با نانوذرات توسط دانشمند ایرانی
  • دیدار رئیس موساد با نخست‌وزیر قطر درباره آتش‌بس در غزه
  • راه حل دانشمند ایرانی برای یک مسئله ۲۰ ساله/ محدودیت‌های مواد شفاف جاذب انرژی کشف شد
  • راه حل دانشمند ایرانی برای یک مسئله ۲۰ ساله/ کشف محدودیت‌های مواد شفاف جاذب انرژی
  • رئیس موساد عازم قطر می‌شود
  • رویترز: رئیس موساد برای مذاکره درباره آتش‌بس غزه به دوحه می‌رود
  • رویترز: رئیس موساد برای مذاکر درباره آتش‌ بس غزه به دوحه می‌رود
  • رویترز: رئیس موساد برای مذاکر درباره آتش‌بس غزه به دوحه می‌رود