Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران سابق پرسپولیس اشتباه عجیبی را در بستن قرارداد با استوکس مرتکب شده‌اند.

در شرایطی که شایعات زیادی درباره استوکس و ماجرای غرامت او شنیده می شود خبر جدیدی رسیده است که نشان می دهد اشتباه اول را مدیران سابق این باشگاه انجام داده اند.

ظاهرا در قراردادی که با استوکس بسته اند مرجع رسیدگی به مشکلات پیش آمده فدراسیون فوتبال ایران عنوان شده است! اتفاقی که زرنگ بازی مدیران برنامه ها در بستن قرارداد با بازیکنان خارجی را بیش از پیش نمایان می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال حالا که استوکس از فوتبال ایران رفته است فدراسیون فوتبال قرار است چه تصمیمی درباره او بگیرد؟ استوکس اگر شکایتی داشته باشد مستقیم فیفا را در جریان قرار می دهد و مرجع داخلی را وارد این بازی نخواهد کرد.

قرار است مسئولان باشگاه پرسپولیس به زودی به فیفا شکایت کنند تا تصمیم نهایی درباره پرونده این بازیکن گرفته شود.

این اتفاق در حالی قرار است بیفتد که مسئولان پرسپولیس درباره غرامت ۵۰ هزاردلاری باشگاه در پرونده این بازیکن پر حاشیه ایرلندی ابراز بی اطلاعی می کنند./ خبرآنلاین

بیشتر بخوانید:

پروین پیوستن نوه استقلالی‌اش به پرسپولیس را تبریک گفت+ تصویر

واکنش یورگن کلوپ به درگذشت تلخ مارادونا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و پیکان| پنالتی سالم سرخپوشان و اعلام آفساید اشتباه کمک داوران برای هر دو تیم

نوذر رودنیل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره قضاوت کوپال ناظمی در نیمه اول دیدار پرسپولیس و پیکان اظهار کرد: برخورد توپ به دست بازیکن پرسپولیس در انتهای نیمه اول برای پیکان پنالتی نبود، چون طبق قانون جدید اگر توپ به بدن بخورد و بعد به دست بخورد پنالتی نیست.

وی ادامه داد: دو تا مشکل برای کمک داوران بازی وجود داشت، ضمن اینکه تمامی آفساید‌هایی که گرفتند درست بود. دقیقه ۵ علیه پرسپولیس آفساید گرفته شد که کاملاً اشتباه بود و نباید آفساید اعلام می‌شد. دقیقه ۱۴ هم آفساید علیه پیکان اعلام شد که آن هم به اشتباه آفساید اعلام شد.  

کارشناس داوری خاطرنشان کرد: کوپال ناظمی به درستی برای پرسپولیس اعلام آفساید کرد و کاملاً هم درست تصمیم گرفت، خطا نیاز به کارت زرد نداشت. بازیکن پیکان غیرعمد روی هافبک پرسپولیس خطا کرد. ۳ دقیقه وقت اضافه با توجه به مصدومیت‌ها کم بود و باید در نیمه اول ۵ دقیقه وقت اضافه اعلام می‌شد.  

وی با اشاره به اینکه دقیقه ۴۸ در محوطه جریمه پیکان سرنگونی آل کثیر ارتباطی به بازیکن پیکان نداشت، تصریح کرد: گل دوم پرسپولیس درگیری اورونوف و بازیکن پیکان فوتبالی بود و قدرت بدنی بیشتر بازیکن پرسپولیس باعث شد تا بر توپ سوار شود و گل در شرایط سالم به ثمر رسید.

رودنیل یادآور شد: دقیقه ۶۱ باز هم در محوطه جریمه پیکان، خطایی روی آل کثیر واقع نشد. تمامی اخطار‌هایی که داور داد به درستی داده شد.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جعفری: آنها که می گویند مصدق سوار بر امواج پوپولیستی شد و نفت را به اشتباه ملی کرد، مرور ساده ای بر وقایع ندارند/تحقق ملی شدن نفت سه سال طول کشید/ منافع ایران به هیچ وجه از سمت انگلستان به رسمیت شناخته نمی شد
  • پیشنهاد تمدید به بازیکن محبوب بایرن نرسید
  • یک اشتباه داور، کل فصل را زیر سوال می‌برد
  • مصاحبه پر از کنایه شجاعی درباره بازی استقلال
  • جمله عجیب مدافع پیکان در مورد داور بازی پرسپولیس!
  • درویش:‌ ما هم مثل شما موضوع واگذاری پرسپولیس را شنیده‌ایم | جزئیات تمدید قرارداد ۱۲ بازیکن سرخ ها | دسیسه‌ نکنند بازهم قهرمان می‌شویم
  • کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و پیکان| پنالتی سالم سرخپوشان و اعلام آفساید اشتباه کمک داوران برای هر دو تیم
  • نتایج زنده دیدار‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس و سپاهان در مسیر پیروزی
  • نتایج زنده دیدارهای هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس و سپاهان در مسیر پیروزی
  • کدام بازیکن دربی دو شماره داشت!