Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-19@05:12:15 GMT

درصدد مهار ویروس کرونا هستیم

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۲۸۱۹

ملک فاضلی ، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «پارس‌نیوز» با بیان مطلب فوق افزود: «کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از ابتدای فعالیت خود با توجه به شیوع ویروس کرونا ،‌ درصدد مهار این بیماری و سلامت هرچه بیش‌تر مردم جامعه بود.»

وی افزود: «نحوه کنترل، درمان و ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا همواره به عنوان یکی از ارکان اصلی کمیسیون به شمار می‌رفت و در حال حاضر نیز تلاش نمایندگان بر تحقق این امر و جلوگیری از ابتلای مردم به این ویروس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

فاضلی تصریح کرد: «با توجه به قرارگیری در هفته بسیج، کمیسیون بهداشت و درمان نشستی را با بسیج جامعه پزشکان برگزار و برنامه‌های جامعی را درجهت کنترل این بیماری وضع کردند.»

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچنین خاطرنشان کرد: «شرایط کنونی ویروس کرونا، نمایندگان خانه ملت و جامعه کادر درمان را بسیار نگران کرده است. به طورحتم می‌بایست با تمام قوا درجهت مهار این ویروس قدم برداشت چراکه مردم ایران اسلامی، روزانه تعداد بسیار زیادی از عزیزان خود را از دست می‌دهند.»

وی درپایان این گفت‌وگو گفت: «نشست کمیسیون بهداشت و درمان با بسیج جامعه پزشکان، جامع و متناسب با تمامی روستاها و شهرهای کشور است. امیدواریم با هماهنگی، تجربه‌های علمی و عملی هرچه زودتر سایه این ویروس از سر ملت ایران اسلامی کم و مردم از آزردگی خاطر رهایی یابند.»

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا کرونا عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس کمیسیون بهداشت مجلس کرونا کمیسیون بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها در بیان مشکلات و چالش‌ها اخلاق و انصاف را رعایت کنند

ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: رسانه‌ها باید در بیان مشکلات و چالش‌ها اخلاق و انصاف را رعایت کنند.

سردار بهمن ریحانی در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کرمانشاه، از رسانه به عنوان یک هنر تاثیرگذار در جامعه یاد کرد و افزود: انتقاد رسانه‌ها همواره بسترساز پیشرفت و سازندگی بوده، اما این انتقادها باید در چارچوب اخلاق و انصاف باشد تا تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.

ریحانی تاکید کرد: رسانه‌ها باید نگاه نقادانه داشته باشند، در غیر اینصورت در مسیر پیشرفت قرار نمی‌گیریم، اما این نگاه نقادانه باید طوری باشد که منجر به سازندگی شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه در جامعه رسانه و هنر سکولار به معنای بی‌تفاوتی نداریم، گفت: رسانه‌ها نمی‌توانند بی‌تفاوت عمل کنند، چون واقعیت این است که جامعه ما یک جامعه سیاسی است، لذا رسانه‌ها باید بکوشند عزت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ دشمنان بکشند.

ریحانی در ادامه با اشاره به مشارکت خوب مردم در دو رخداد مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهم اسفندماه سال جاری، تاکید کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در حالی شاهد افزایش حضور مردم در صحنه نسبت به سنوات گذشته بودیم که دشمنان همه تلاش خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی بکار گرفته بودند. 

ریحانی با بیان اینکه دشمنان میزان مشارکت مردم در انتخابات یازدهم اسفند ماه را کمتر از ۲۰ درصد پیش‌بینی کرده بودند، تصریح کرد: با وجود تلاش‌های بی‌وقفه دشمنان در فضای مجازی و سیاه نمایی های آنها از مشکلات و چالش های پیش روی کشور، مردم انقلابی ایران اسلامی  با مشارکت ۴۰ درصدی خود یک بار دیگر نشان دادند که پای اعتقاداتشان هستند.

ریحانی سپس وجود دشمنان بزرگ را زمینه ساز بزرگ شدن و پیشرفت کشور در سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: به خاطر داشتن دشمنان بزرگ پیشرفت کرده ایم و امروز جزو پنج یا شش کشور اول دنیا هستیم که خودمان موشک ماهواره‌بر می‌سازیم و خودمان همان موشک های ماهواره بر را در مدار قرار می‌دهیم.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها در بیان مشکلات و چالش‌ها اخلاق و انصاف را رعایت کنند
  • بیانیه سازمان نظام پرستاری درباره خواسته‌های جامعه‌پرستاری
  • اعلام موضع سازمان نظام پرستاری در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲ پیرامون خواسته های جامعه خدوم پرستاری
  • درمان سریع زگیل در خانه با محلول گیاهی در کمتر از 10 روز
  • اختصاص ۱۵ وانت دو کابین به شبکه‌های بهداشت و درمان هرمزگان
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • وزیر بهداشت : مردم در روز‌های پایانی سال اعمال جراحی زیبایی انجام ندهند
  • دانشگاه علوم‌پزشکی بوشهر در مسائل تهدیدکننده سلامت مردم ورود پیدا می‌کند
  • وزیر بهداشت: مردم در روز‌های پایانی سال اعمال جراحی زیبایی انجام ندهند
  • برخورد شدیدبا تخلفات بیمارستانی در ایام نوروز