Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال سایپا تهران گفت: از پیروزی در بازی بزرگ هفته برابر فولاد سیرجان خوشحالم.

خبرگزاری میزان - در پایان دیدار تیم‌های سایپا تهران و فولاد سیرجان در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال که با برتری ۳ بر صفر نارنجی پوشان به اتمام رسید، سرمربیان دو تیم صحبت‌هایی را انجام دادند که در زیر می‌خوانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی کارخانه پس از پیروزی ۳ بر یک سایپا مقابل فولاد سیرجان، اظهار داشت: خوشحالم از اینکه بازی بزرگ هفته را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. ما به این پیروزی نیاز داشتیم. تیم شایسته‌ای داریم و امروز هم عملکرد خوبی داشتیم. هر هفته قابلیت تیم ما بیشتر می‌شود و قدم به قدم حرکت می‌کنیم. تیم سیرجان امسال یکی از منسجم‌ترین تیم‌ها را روانه مسابقات کرده است. هر دو تیم شناخت خوبی از هم داشتند و می‌دانستیم که برای رسیدن به پیروزی باید صبوری کنیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا خاطرنشان کرد: باید ترمز تیم حریف را می‌کشیدیم. شاگردانم به خوبی خواسته‌های کادر فنی را اجرا کردند. در روزی که باید همدل می‌شدیم ثابت کردیم که چه توانایی بالایی داریم. در شرایطی که محمد موسوی، یکی از بهترین بازیکنان خود را از دست دادیم، اما سایر بازیکنان جور او را کشیدند.

کارخانه ادامه داد: امروز ثابت کردیم که یک بازیکن نمی‌تواند به تنهایی تیم را به هدف برساند و باید برای رسیدن به موفقیت کار تیمی کرد. لیاقت و شایستگی کسب ۳ امتیاز این مسابقه را داشتیم. کم اشتباه بودیم و هدفمند ظاهر شدیم تا در نهایت به پیروزی برسیم. همه دست به دست هم دادیم تا تیم صدرنشین را متوقف کردیم.  

محمدرضا تندروان پس از شکست ۳ بر یک فولاد سیرجان مقابل سایپا در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. می‌دانستیم که سایپا تیم مهره‌ای است و ملی پوشان زیادی در اختیار دارد. تدارک خوبی برای این بازی دیده بودیم و در ست اول هم به پیروزی رسیدیم.

وی ادامه داد: در ست دوم هم از حریف پیش بودیم، اما در نهایت بازنده شدیم. ما بعد از ۱۱ هفته و غیر از تنها شکست خفیفمان، شکستی نداشتیم و به همین دلیل نتوانستیم از نظر ذهنی خود را آماده کنیم. در پایان ست نخست تصور می‌کردیم که سایپا هم به راحتی نتیجه را به ما واگذار خواهد کرد.

سرمربی تیم فولاد سیرجان گفت: سایپا تیم باتجربه‌ای بود و کاری کرد که برای ما مثل یک دارو بود. از حالا باید ذهن مان را برای هفته‌های آینده آماده کنیم. از شکست ناراحتم، اما می‌دانم این نتیجه به ما کمک خواهد کرد که در آینده شرایط بهتری داشته باشیم.

 

بیشتر بخوانید: غیاثی: مسئولان برگزاری در برنامه ریزی مسابقات بیشتر دقت کنند/ باقرزاده: در امتیاز‌های بالا چند اشتباه کردیم

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر والیبال مصظفی کارخانه محمد رضا تندروان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال لیگ برتر والیبال فولاد سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سال با پیروزی است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان خواهد بود. دیداری که در بازی رفت به میزبانی قزوین برگزار شد و با نتیجه ۳ بر ۱ به سود قرمزها به پایان رسید.

پرسپولیس که با تساوی هفته گذشته برابر استقلال در دربی پایتخت نتوانست به رقیب سنتی خود در صدر برسد، امیدوار به کسب سه امتیاز از بازی با یکی دیگر از تیمهای پایتخت دارد و نگاهی هم به دیگر بازی برگزار شده در تهران خواهد داشت تا پایان خوشی در بازی آخر سال داشته باشد.

در سمت مقابل پیکان این روزها خطرناک نشان داده و توانسته در دو بازی اخیر خود بر دو تیم بالای جدولی یعنی سپاهان و ملوان غلبه کند و باید دید عملکرد شاگردان غلامرضا عنایتی مقابل دیگر تیم بالای جدولی چگونه خواهد بود.

نکته منفی آماری برای فیروزه‌ای‌پوشان این است که سرمربی آن‌ها یعنی رضا عنایتی هیچ‌گاه موفق به برد پرسپولیس به عنوان سرمربی نشده است. حاصل رویارویی عنایتی با سرخ‌های پایتخت در ۴ دیدار کسب دو تساوی و دو شکست بوده است.

همچنین دو تیم در تاریخ لیگ برتر ۳۱ مرتبه مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که نتیجه با اختلاف فاحش به سود پرسپولیسی‌هاست. قرمزها ۲۴ مرتبه موفق به شکست حریف خود شده‌اند و سهم پیکان فقط ۴ برد بوده است.

همچنین پیکان در ۱۲ بازی اخیر لیگ برتری با پرسپولیس ۱۱ مرتبه شکست خورده و فقط به یک تساوی رسیده و از آخرین برد خودروسازان برابر قرمزها چیزی نزدیک به ۷ سال می‌گذرد. مسابقه‌ای که شاگردان مجید جلالی با تک گل دقیقه ۴ مرتضی آقاخان موفق به شکست تیم برانکو ایوانکوویچ شدند.

نتیجه هفته گذشته: پرسپولیس در بازی دربی به تساوی بدون گل برابر استقلال رسید و پیکان با یک گل ملوان را در تهران شکست داد.

وضعیت در جدول: پرسپولیس با ۴۰ امتیاز در رده دوم حضور دارد و پیکان با ۲۰ امتیاز یازدهم است.

هفته بیست‌ و یکم لیگ برتر فوتبال ایران

پرسپولیس - پیکان

یکشنبه ۲۷ اسفند ساعت ۱۸:۴۵

ورزشگاه آزادی

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885035

دیگر خبرها

  • تهران، شیراز و کردستان بخت‌های سقوط به لیگ یک!
  • پیروزی بارسلونا با درخشش لواندوفسکی / ناپولی ترمز اینتر را کشید/پاری‌سن‌ژرمن دست‌نیافتنی‌تر شد
  • سپاهان بازهم اخراجی داد اما اینبار قسر در رفت
  • پیروزی خانگی سپاهان و بازگشت نساجی به وضعیت باخت/ توقف خانگی مس مقابل ذوب‌آهن
  • پایان سال با پیروزی است؟
  • پیروزی شهداب مقابل ایفاسرام/ شاگردان تندروان سومین تیم صعودکننده
  • ۴ طلا، یک نقره و ۲ برنز شاگردان محمدی در تورنمنت ترکیه/ ۳ طلا و یک نقره فرنگی‌کاران ایران
  • لیگ برتر والیبال| صعود پیکان و فولاد سیرجان به نیمه نهایی/ سایپا سقوط کرد
  • لیگ برتر والیبال| صعود پیکان و فولاد سیرجان به نیمه نهایی/ سایپا سقوط
  • فولاد سیرجان همچنان بر مدار پیروزی/ پیکان به نیمه نهایی صعود کرد