Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-08@18:37:39 GMT

انصارالله: پاسخ به تجاوز حق مشروع ماست

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۳۱۸۰

سخنگوی جنبش انصار الله یمن در واکنش به حملات امروز جمعه ائتلاف سعودی به صنعا گفت: این حملات چیز تازه‌ای نیست و بیانگر اهمیت ادامه مقاومت و مشروعیت پاسخ گویی ما به عنوان یک سیاست بازدارندگی در برابر ائتلاف است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از ایرنا به نقل از صفحه شخصی "محمد عبدالسلام" در شبکه‌های اجتماعی، وی گفت: ادامه پاسخگویی و بازدارندگی برای توقف تجاوزگری و شکسته شدن محاصره یمن به هر صورت باید ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ائتلاف متجاوز سعودی گمان می‌کند که این حملات، موجب تغییر در رویارویی با این ائتلاف خواهد شد، اما از یاد برده است که شش سال بمباران وحشیانه تنها موجب افزایش صلابت و انسجام بیشتر ملت یمن شده است.

ائتلاف سعودی خشمگین از مورد هدف قرار گرفتن روز دوشنبه تأسیسات نفتی شرکت نفتی آرامکو در جده، امروز (جمعه) بی‌هدف و دیوانه وار مناطق مختلف در صنعا؛ پایتخت یمن را بمباران کرده است.

این ائتلاف، پادگان «الصمع» در ناحیه «ارحب» صنعاء و در سه نوبت منطقه «جبل عیبان» در ناحیه «بنی مطر» را بمباران کردند منطقه «ارحب» در چهار نوبت و منطقه «جربان» در ناحیه «سنحان» چهار بار هدف حمله قرار گرفت.

همچنین پادگان «ریمه حمید» در جنوب پایتخت یمن نیز سه نوبت بمباران شد که گمان می‌رود مخزن‌های نفتی شرکت ملی نفت یمن هدف گرفته باشد.

این حمله به دنبال حملات انتقام‌جویانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به تأسیسات نفتی آرامکو در بندر جده عربستان صورت می‌گیرد.

ارتش یمن صبح دوشنبه این هفته با موشک «قدس ۲» پالایشگاه آرامکو در شهر جده عربستان سعودی را هدف قرار داد.

یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که یگان موشکی ارتش موفق شد با استفاده از موشک قدس ۲ ایستگاه توزیع نفت شرکت نفتی آرامکو عربستان را در بندر جده هدف قرار دهد.

بر اساس بیانیه‌ای که بامداد دوشنبه از سوی سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن منتشر شد این حمله موشکی که با استفاده از موشک‌های هدایت پذیر قدس ۲ انجام شد موفقیت آمیز بود.

سریع تاکید کرد که موشک دقیقا به محلی که از پیش تعیین شده بود اصابت کرد و خودرو‌های آتش نشانی و آمبولانس‌ها به طرف محل اصابت در رفت و آمد هستند.

وی تصریح کرد که این حمله در پاسخ به ادامه تجاوز و محاصره یمن و نیز وعده نیرو‌های مسلح مبنی بر انجام عملیات گسترده در عمق خاک عربستان انجام شد. برچسب ها: یمن ، انصارالله ، یحیی سریع ، سخنگوی انصارالله ، عربستان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: یمن انصارالله یحیی سریع سخنگوی انصارالله عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم ایمنی بدن خود را با این ماده غذایی تقویت کنید

به گزارش خبرآنلاین؛ احمد اسماعیل زاده روز شنبه در ششمین روز از هفته پویش تغذیه سالم با محوریت افزایش مصرف لبنیات، با تاکید بر مصرف لبنیات برای بهبود سلامتی بدن، اظهار کرد: ماست یکی از محبوب ترین غذاهای تخمیری در جهان به خصوص در خانواده های ایرانی است و به دلیل مزه و فواید سلامتی از مقبولیت گسترده ای در مصرف کنندگان برخوردار است و می توان از آن در کنار غذای اصلی و یا به عنوان میان وعده در طول روز استفاده کرد.

سلامت نیوز در خبری نوشت:وی با بیان اینکه ماست منبع غنی کلسیم، فسفر، پتاسیم، ویتامین آ ، ویتامین ب ۲ و ویتامین ب ۱۲ به شمار می‌رود، افزود: ماست می تواند پروتئین های با ارزش بیولوژیکی بالا و اسیدهای چرب ضروری را نیز فراهم کند؛ بنابراین، ماست یک غذای مغذی و یک حامل پروبیوتیک عالی است.

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: ماست از تخمیر و اسیدی شدن شیر توسط باکتری های زنده، معمولاً لاکتوباسیلوس بولگاریکوس و استرپتوکوک ترموفیلوس تولید می شوند، این فرآیند منجر به یک محصول لبنی با افزایش ماندگاری می شود.

وی تصریح کرد: باید توجه داشت این باکتری ها منجر به افزایش فواید مغذی این ماده غذایی شده است، نتایج مطالعات نشان می دهد که مصرف ماست عملکرد سیستم ایمنی را از طریق وجود همین باکتری ها طی مکانیسم هایی در روده بهبود می بخشد، مواد فعال زیستی ماست با تعدیل میکروبیوتای روده، سد روده و ایمونوسیت‌ها در روده و سایر بافت‌ها بر سیستم ایمنی تأثیر می‌ گذارند.

اسماعیل زاده اضافه کرد: مطالعات اپیدمیولوژیک نشان می دهند که افزایش مصرف ماست با کاهش نشانگرهای زیستی در گردش التهاب مزمن مرتبط است. همچنین نشان می دهند مصرف ماست می تواند از عفونت جلوگیری کند و بیماری های گوارشی را بهبود بخشد.

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با بیان اینکه ماست های غنی شده با ویتامین دی در تقویت سیستم ایمنی تاثیرگذار هستند، گفت: ویتامین دی به دلیل پتانسیل آن برای پیشگیری از بیماری هایی مانند سرماخوردگی و آنفولانزا نیز مناسب است، لذا توصیه می شود، در کنار وعده های غذایی خود ماست مصرف کنید تا به تقویت سیستم ایمنی خود و سلامت دستگاه گوارش کمک کنید.

پویش ملی اطلاع رسانی تغذیه سالم با هدف آگاهی بخشی آحاد جامعه درخصوص مصرف نمک تصفیه شده یُددار و افزایش مصرف لبنیات با شعار "انتخاب همه، نمک کم اما تصفیه شده یُد دار" برای هفته اول و شعار "از کودکی تا پیری، لبنیات دوست سلامتی" برای هفته دوم، از تاریخ ۱ بهمن ماه آغاز شده و تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری ادامه دارد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903981

دیگر خبرها

  • نیروهای فرانسوی در اوکراین هدف مشروع ارتش روسیه خواهند بود
  • انصارالله یمن، رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • طرز تهیه ماست و خیار ویژه، خوشمزه‌ترین ماست و خیار عمرتان!
  • گروه‌های مقاومت در پاسخ مشروع ایران به رژیم اسرائیل دخیل نبودند
  • ایروانی: هیچ یک از گروه‌های مقاومت در اقدام مشروع ایران علیه اسرائیل دخیل نبودند
  • سیستم ایمنی بدن خود را با این ماده غذایی تقویت کنید
  • صیانت از آزادی‌های مشروع در سند تحول قضایی
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • بن غفیر: حماس در حال بازی دادن ماست
  • نحوه درست کردن ماست با 5 کیلو شیر (فیلم)