Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، جنبش «أنصارالله» یمن بیانیه‌ای را در خصوص شهادت «محسن فخری زاده» دانشمند ایرانی توسط تروریست‌ها، منتشر کرد. این جنبش یمنی در بیانیه خود شهادت این دانشمند ایرانی را تسلیت گفت.

بر اساس این گزارش، در بیانیه جنبش أنصارالله یمن آمده است: اقدام تروریستی را که منجر به شهادت دانشمند ایرانی شد به شدت محکوم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بر حق تهران در پاسخ به عاملان این جنایت تأکید داریم.

این جنبش یمنی در ادامه بیانیه خود آورده است: ترور دانشمند ارشد ایرانی تلاشی از سوی دشمنان است تا بدین طریق تجربه‌های علمی امت را هدف قرار دهند. آنها به دنبال آن هستند تا تجربیات علمی و تخصصی تنها در انحصار خودشان باشد و یقیناً در این مسیر ناکام خواهند ماند.

گفتنی است، محسن فخری زاده، دانشمند ایرانی امروز جمعه در جریان یک حمله تروریستی در آبسرد دماوند به شهادت رسید.

کد خبر 5081995

منبع: مهر

کلیدواژه: انصارالله یمن محسن فخری زاده ایران تروریسم رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا عربستان سعودی عراق جو بایدن فلسطین دونالد ترامپ محمد بن سلمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 سوریه نتانیاهو افغانستان ترکیه ایران دانشمند ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد

سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان حمله تروریستی در مسجدی در هرات را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت حادثه تروریستی مسجد امام زمان (عج) ولسوالی گذره ولایت هرات که منجر به جراحت و شهادت جمعی از نمازگزاران شد، خواستار شناسایی و مجازات مرتکبین این جنایت شد و آمادگی خود را برای تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام کرد.

خبرگزاری صدای افغان (آوا) نوشت: در پی حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه ولسوالی گذره هرات در هنگام نماز مغرب و عشاء جمعی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.
 
در پی حمله مسلحانه دوشنبه شب به مسجد امام زمان (عج) شهرک گذره هرات حداقل ۷ نفر از جمله زنان و کودکان به شهادت رسیدند.
 
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۷ نفر شهید شدند
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • حمله به نمازگزاران در گذره هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم