Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@21:34:28 GMT

بدشانسی بزرگ این پرسپولیسی

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۴۶۲۴

 به گزارش جام نیوز، سعید آقایی که توانسته خیلی زود در ترکیب پرسپولیس جا بیفتد و جریان حملات این تیم در سمت چپ را با احسان پهلوان و دیگر وینگر‌های در نظر گرفته شده از سوی یحیی گل محمدی در سمت چپ را طراحی کند، با بدشانسی بزرگی برای دستیابی به اولین پاس گل خود در فصل بیستم مواجه شده است.


آقایی که در فصول گذشته با میانگین حداقل ۷ پاس گل، لیگ را در تیم‌هایی که حضور داشته به پایان رسانده، اکنون با توجه به کمبود مهاجم چارچوب شناس و سرزن ‌ ترکیب سرخ‌ها برای سود بردن از ارسال‌هایش مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدافع چپ پای پرسپولیس که در لیگ قهرمانان و در زمان همراهی عیسی آل کثیر توانسته یک پاس گل روی ارسال از خود به جا بگذارد، اکنون امیدوار است با راه افتادن مهاجمان کنونی این تیم بتواند به هدفی که دارد نزدیک شود و باید دید چه زمانی به اولین پاس گل خود در فصل جدید دست خواهد یافت.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سعید آقایی نیوز بازیکن یحیی گل محمدی پرسپولیس جام گزارش گل محمدی فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است

حسین اسماعیلیان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: اکنون بخش قابل توجهی از آب مشهد از طریق منابع سطحی و چهار سد دوستی، ارداک، طرق و کارده تامین می‌شود.

او افزود: نیاز آبی شهر مشهد در تابستان پیش رو که ماه‌های محرم و صفر و وقوع سفر‌های متعدد به مقصد دومین کلانشهر کشور را در پی دارد، حدود ۱۳ هزار و ۲۰۰ لیتر در ثانیه پیش بینی شده است، چنانچه ذخیره آب سد‌ها نیز به صفر برسد، حدود هفت هزار و ۲۰۰ لیتر بر ثانیه از منابع فعلی قابل استحصال خواهد بود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد ادامه داد: این میزان کمبود آب را تا حدی باید از طریق اجرای پروژه‌های آب رسانی و بخش دیگر را از طریق مدیریت مصرف تامین کنیم.

اسماعیلیان بیان کرد: به زودی وارد دوره طولانی سفر‌ها در اواخر بهار و همچنین فصل تابستان به مشهد خواهیم شد، حتی اگر بارندگی‌های خوبی را در ادامه این سال آبی شاهد باشیم باز هم اوضاع به نحوی نیست که موجب جبران ۴۳ ماه خشکسالی شود و در چنین شرایطی یکی از موضوعات مهم و البته بر اساس شعار سال، مشارکت مردم در بحث مدیریت مصرف است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • نرخ بیکاری جامعه ایثارگری به زیر ۹ درصد رسید
  • بهت پزشکان داوطلب غزه از شدت جراحات در بیمارستان‌ها
  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • بحران ادبیات داریم
  • مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است
  • برای 20 سالگی درگذشت گل آقا
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • نوار غزه ۳۰ برابر مساحت خود آوار دارد
  • گرمای شدید و اعلام وضع اضطراری در جنوب آسیا