Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکای نیوز در گزارشی نوشت که ترور دانشمند ایرانی کار بایدن برای بازگشت به برجام را دشوارتر خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، اسکای نیوز در گزارشی نوشت: محسن فخری‌زاده یکی از برترین دانشمندان ایران بود. وی در میان دستگاه‌های اطلاعاتی دشمنان ایران از جمله ایالات متحده و اسرائیل نیز شناخته شده بود.
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در میان سخنانش در خصوص تهدید ایران به عنوان یک قدرت هسته‌ای درحال خیزش به فخزی‌زاده اشاره کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در کنفرانسی خبری در سال ۲۰۱۸ گفته بود "نام وی را به خاطر بسپارید".
در ادامه گزارش با اشاره به ترور سردار سلیمانی آمده است که در ترور سردار سلیمانی، آمریکا به دنبال آن‌چه متوقف کردن و یا کند کردن دخالت‌های بدخواهانه ایران در خاورمیانه خوانده شده، بوده است‌، انگیزه آشکار ترور محسن فخری‌زاده کند کردن برنامه اشاعه هسته‌ای ایران خوانده شده است.
این رسانه با اشاره به اینکه ترور فخری‌زاده ابعاد سیاسی دارد، نوشت:  هم اسرائیل و هم آمریکا تحت ریاست جمهوری ترامپ به طور مداوم به تهدید رو به رشد از سوی ایران اشاره کرده بودند. ترامپ از توافق هسته‌ای اوباما خارج شد اما موفق به جایگزین کردن آن با چیزی نشده است‌. نگرانی نتانیاهو و ترامپ تلاش دولت بایدن برای احیای این توافق است. با ترور این دانشمند  کار بایدن برای احیای توافق هسته‌ای را دشوارتر می‌کنند.
هفته گذشته ترامپ خواستار دریافت گزینه‌های نظامی برای ضربه زدن به یک سایت هسته‌ای ایرانی شده بود.  وی در انتها تصمیم گرفت که اقدامی نکند اما گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت که دولت وی و اسرائیل از چندماه پایانی برای ضربه زدن به ایران و کند کردن برنامه‌های هسته‌ای‌اش استفاده می‌کنند.
تمام محسابات بر این است که ایران پیش از  کنار رفتن ترامپ پاسخی نمی‌دهد. تاکنون آمریکا مسئولیت اتفاق را برعهده نگرفته است و ممکن است برعهده نیز نگیرد.
باور عمومی بر این است که اسرائیل پشت پرده ترور دانشمندان هسته‌ای ایرانی در دهه گذشته بوده است اما هیچ وقت به این موضوع اقرار نکرده است.
ایران متعهد شده که از عاملین این حمله تروریستی انتقام بگیرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهید محسن فخری زاده فخری زاده هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • وقتی اسکای نیوز ناامید شد
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم