Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی بر ضرورت بررسی موضوع ترور شهید محسن فخری‌ زاده از سوی کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی بر ضرورت بررسی موضوع ترور شهید محسن فخری‌ زاده از سوی کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد.

 

احمد امیرآبادی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«دشمنان ملت ایران بدانند با این اقدام کور خللی در اراده ملت ایران ایجاد نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‏ضرورت دارد کمیسیون امنیت ملی مجلس موضوع ⁧‫ترور دانشمند هسته‌ای‬⁩ را در دستور قرار داده و مصاحبه سوال برانگیز سخنگوی سازمان انرژی اتمی را بررسی و به نمایندگان ملت گزارش نماید.»

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ترور تروریسم تروریست کمیسیون امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقدان مرحوم ماموستا فخری یک ضایعه بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری صبح سه شنبه در دیدار با فرزندان و جمعی از بستگان مرحوم ماموستا ملأ احمد فخری امام جمعه سابق جوانرود که با همراهی فرمانده و جانشین قرارگاه نجف اشرف انجام شد، اظهار کرد: مرحوم حاج ماموستا فخری، عالمی عامل و اهل معنا و معرفت بود و سابقه علمی ایشان، سابقه‌ای عارفانه است که در نوع خودش ارزشی مضاعف دارد.

وی اکرام عالِم را از سنت‌های الهی خواند و افزود: بزرگان دین به ما توصیه فرموده‌اند که مقام عالم را گرامی بداریم و مرحوم حاج ماموستا فخری که در عمر شریفش برای خدا علم آموخته بود، برای خدا به علمش عمل کرده بود و این علم را به دیگران نیز عرضه کرد، شایسته اکرام فراوان است.

نماینده ولی فقیهدر استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه مرحوم حاج ماموستا فخری، برای رضای خدا به مردم خدمت می‌کرد، تصریح کرد: مردم شریف منطقه اورامانات، به‌ویژه شهرستان جوانرود، قدر عالمان دینی خود را می‌دانند و ازاین‌جهت بسیار لایق احترام و سپاسگزاری‌اند. بی‌شک فقدان مرحوم حاج ماموستا فخری برای منطقه، مردم استان، جامعه اهل‌سنت و جایگاه علم یک ضایعه بود.

وی با تسلیت مجدد رحلت این عالم بزرگوار به جامعه ایمانی استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: مرحوم ماموستا فخری باسعادت زندگی کرد و سعادتمندانه به‌سوی خدا رفت. ایشان محور و میدان‌دار پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی بود و با روحیه انقلابی خود، چندین‌دهه در مسیر همراهی و حمایت از امامین انقلاب قدم برداشت.

کد خبر 6098936

دیگر خبرها

  • فقدان مرحوم ماموستا فخری یک ضایعه بود
  • بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • بررسی علت مرگ کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • بررسی عملکرد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در کمیسیون اصل نود
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز