Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهوری در پیامی با تسلیت شهادت رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، تصریح کرد: بدون تردید این دست اقدام‌های ضد انسانی و کوردلانه محکوم به شکست است و خللی در عزم جدی ملت بزرگ ایران در دستیابی به پیشرفت و توسعه در حوزه‌های دفاعی ایجاد نمی‌کند.

متن پیام دکتر اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت مظلومانه مدیر متعهد و دانشمند جناب آقای دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به دست تروریست‌های جنایتکار و وابسته به رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی را به مقام معظم رهبری، مردم قدرشناس ایران، همکاران ایشان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و بستگان به ویژه خانواده ارجمند این شهید بزرگوار تسلیت میگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدون تردید این دست اقدامات ضد انسانی و کوردلانه محکوم به شکست است و خللی در عزم جدی ملت بزرگ ایران در دستیابی به پیشرفت و توسعه در حوزه‌های دفاعی که تامین کننده مصالح و امنیت ملی کشورمان است، وارد نمی‌کند و دشمنان این مرز و بوم را بیش از پیش نامیدتر خواهد نمود.
لازم است دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ذی ربط با سرعت و دقت تمام نسبت به شناسایی و برخورد با عوامل این ترور جنایت آمیز اقدام و نتیجه را به اطلاع عموم مردم شریف ایران برسانند.
از خداوند متعال برای آن شهید عزیز حشر با شهدا و اولیاء الهی و علو درجات و برای بازماندگان معزا صبر و اجر مسالت دارم.
اسحاق جهانگیری
معاون اول رئیس جمهور/پایگاه اطلانی‌رسانی دولت

شهادت محسن فخری‌زاده موجب تقویت ایران اسلامی خواهد شد

رییس سازمان انرژی اتمی در پیامی به وزیر دفاع ضمن تسلیت شهادت یکی از دانشمندان صنعت دفاعی کشور گفت: شهادت محسن فخری‌زاده موجب تقویت ایران اسلامی خواهد شد.

علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهوری طی پیامی به امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: خبر ترور ناجوانمردانه برادر خدوم، شهید دکتر محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که سال‌های طولانی از عمر پربرکت خویش را صرف مجاهدت و ارتقاء توان دفاعی کشور نمود، موجب تأسف و تأثر عمیق شد.
وی افزود: بدین وسیله این ضایعه دردناک را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، مجموعه وزارت دفاع، نیروهای مسلح و خانواده آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض کرده و اطمینان دارم خون آن شهید که از مدیران و دانشمندان نخبه و متعهد صنعت دفاعی کشور بود، موجب برکات و تقویت بیش از پیش ایران اسلامی خواهد شد./ ایرنا

این نخستین بار نیست که استکبار کوردل دست به این گونه اقدامات بزدلانه می‌زند

علی لاریجانی، مشاور مقام معظم رهبری با صدور پیامی شهادت محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای را تسلیت گفت.
متن این پیام به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
بار دیگر دشمن جاهل و شرور ملت ایران در اقدامی کور و ذلت بار یکی از دانشمندان هسته‌ای کشور، جناب آقای محسن فخری زاده را به شهادت رساند.
این نخستین بار نیست که استکبار کوردل دست به این گونه اقدامات بزدلانه می‌زند. آنان می‌دانند با این شیوه‌های خباثت آمیز نمی‌توانند خللی در اراده مصمم ملت بزرگ ایران ایجاد کنند.
شهید محسن فخری‌زاده از دانشمندان خدوم و پژوهشگران برجسته در صحنه‌های علمی کشور بودند و به شهادت رساندن ایشان توسط دشمنان بیانگر عمق کینه آنان نسبت به فرزندان برومند ملت ایران است.
اینجانب ضمن تسلیت این حادثه به مقام معظم رهبری، جامعه علمی کشور و مردم متدین ایران اسلامی و طلب صبر و شکیبایی برای خانواده این شهید عالی مقام، از خداوند متعال برای روح بلند ایشان علودرجات را مسالت می‌کنم.
علی لاریجانی
مشاور مقام معظم رهبری/ ایسنا

حق انتقام از دشمنان در هر عرصه دیگری برای جمهوری اسلامی ایران محفوظ است

فرمانده کل ارتش در پیامی، با تبریک و تسلیت شهادت محسن فخرزاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، تصریح کرد: دست جنایکار آمریکا، رژیم منحوس صهیونیستی و منافقین کوردل در این جنایت به وضوح و آشکارا دیده می شود.

متن پیام امیر سرلشکر موسوی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا
شهادت دکتر محسن فخری زاده، این مدیر خدوم و مخلص را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، مردم شهید پرور و جامعه علمی و دفاعی کشور و وزیر محترم دفاع تبریک و تسلیت عرض می کنم .
دشمنان کوردل انقلاب اسلامی با این اقدامات جنایتکارانه هرگز نمی توانند ملت بزرگ ایران را از راه پیشرفت و توسعه صلح جویانه بازدارند و  ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده برگ دیگری از سند مظلومیت مردم ایران در مسیر اقتدار و عزت است.
در ادامه پیام امیر سرلشکر  موسوی آمده است، دست جنایکار آمریکا، رژیم منحوس صهیونیستی و منافقین کوردل در این جنایت به وضوح و آشکارا دیده می شود و این اقدام زبونانه نزد ملت های آزاده جهان محکوم است.
ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت این توطئه خبیثانه با قدرت اعلام می دارد، حق انتقام از دشمنان در هر عرصه دیگری برای جمهوری اسلامی ایران محفوظ است.»/ ایسنا

ولایتی: مسببان پیدا و پنهان ترور شهید فخری‌زاده در انتظار انتقام ملت ایران باشند

علی اکبر ولایتی در بیانیه‌ای شهادت دکتر فخری‌زاده را تسلیت و این اقدام تروریستی را محکوم کرد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: ترور کوردلانه و ناجوانمردانه رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که از دانشمندان برجسته کشور محسوب می‌شد، بار دیگر دشمنی و خباثت بدخواهان این ملت و نظام را برملا کرد که برای دستیابی به اهداف و توطئه‌های شوم خود، شخصیت‌های دانشمند و علمی را ترور و به شهادت می‌رسانند.
وی افزود: قطعاً دشمنان ملت ایران که در اجرای سیاست‌های تحریم و فشار حداکثری ناکام مانده‌اند، از خشم و عصبانیت به این گونه اقدامات بزدلانه و رذیلانه روی آورده‌اند.

مشام مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل ضمن هشدار درباره اینکه مسببان پیدا و پنهان ترور شهید فخری‌زاده در انتظار انتقام ملت ایران باشند، تاکید کرد: چنین اقداماتی هرگز نمی‌تواند استواری ملت ایران را در راه مقاومت و شکست توطئه‌های دشمن جنایتکار و دستیابی به توسعه و پیشرفت علمی متوقف نماید و ملت ایران انتقام خون این شهید والامقام را از عوامل تروریست و حامیان آنان خواهد گرفت./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع دکتر محسن فخری زاده مقام معظم رهبری ملت بزرگ ایران ایران اسلامی شهادت محسن دفاعی کشور ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ سردار علی‌اصغر محسن‌شیخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران گفت: پیکر‌های مطهر شش شهید دوران دفاع مقدس در ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در شهر تهران تشییع و تدفین شود. وی افزود: خاکسپاری پیکر مطهر شهدا در شهرک شهید خرازی، هوافضای سپاه، سازمان زندان‌ها، شهرک دریا و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و نمایشگاه نزاجا انجام خواهد شد. گفتنی است، پیکر شهدای گمنام از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس تفحص، و در مناسبت‌های مختلف سال به ویژه ایام شهادت اهل بیت (ع) در مناطق مختلف کشور تشییع و تدفین می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • سرلشکر موسوی: عملیات «وعده صادق» خنجر امت اسلام با اراده ملت ایران بر تن رژیم صهیونیستی است
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت