Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا فایق رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی باید بداند که در آینده‌ای نزدیک از منطقه بیرون خواهد رفت و تلاش‌های بزدلانه آنها در ترور دانشمندان هسته‌ای ما نمی‌تواند مسیر عزتمند ایرانیان را متوقف کند.

وی با محکوم کردن ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان افزود: شهید فخری زاده پرورش یافته مکتب انقلاب اسلامی و بسیجی متعهد بودند که اقدامات بزرگی در عرصه علم و نوآوری در کشورمان انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: بدون شک شهادت دانشمندان بزرگی همچون شهید پروفسور فخری زاده ضایعه‌ای جبران ناپذیر در عرصه علم و فناوری کشور است اما مسیر درخشان این شهید والامقام توسط جوانان نخبه کشور دنبال خواهد شد.

ماموستا رستمی افزود: مسیر عزتمند و متعالی ملت ایران با ترور دانشمندان و نخبگانش متوقف نخواهد شد و انتقام خون این شهید بزرگوار را از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت و صهیونیست‌ها باید بدانند که با این اقدامات ضد بشری عمر کوتاه خود را کوتاه‌تر می‌کنند.

وی اظهار کرد: این جنایت‌ها و ترورها نشانه خباثت و پستی رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم نامشروع است که توانمندی و توسعه کشورهای مسلمان و مستقل را تحمل نمی‌کنند.

ماموستا رستمی افزود: دست آمریکا و رژیم صهیونیستی برای مسلمانان منطقه رو شده است و سست عنصری چند حاکم فاسد کشورهای عربی به حساب همه مسلمانان نوشته نمی‌شود.

کد خبر 5082017

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن فخری زاده امام جمعه سنندج ماموستا رستمی ویروس کرونا محدودیت های کرونایی شیراز هفته بسیج شیوع کرونا کرمانشاه کمک مومنانه آمار کرونا بارش برف گرگان بسیج عکس استانها بوشهر بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که با احتساب ۵۱ شهید در پنج جنایت کشتار جمعی رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ شهید افزایش یافت.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت نوار غزه از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • نماز جمعه سنندج
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • بنای اقتصاد کشور به دست کارگران ساخته می‌شود
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • اینترنشنال پدرخوانده سناریوهای پنج‌گانه / رویایی به نام شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی
  • تعداد قربانیان جنگ غزه از ۳۴ هزار نفر گذشت