Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ محمود صادقی نماینده مجلس دهم در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «به آنها که ترور شهید محسن فخری‌زاده را دستمایه‌ی رقابت‌های سیاسی کرده‌ و آن را به توافق هسته‌ای ربط می‌دهند، یادآوری می‌کنم شهیدان شهریاری، علیمحمدی، احمدی روشن و رضایی نژاد همه در سال‌های ۸۸ تا ۹۰ ترور شدند. یعنی زمانی که شما قطعنامه‌های شورای امنیت را ورق پاره می‌دانستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در همین زمینه:

روایت جدید از موج انفجار و ترور شهید فخری زاده |‌ یکی از عوامل ترور بازداشت شد؟ واکنش ترامپ به ترور شهید فخری زاده | رئیس جمهور آمریکا توییت خبرنگار صهیونیست را بازنشر کرد خط و نشان سرلشگر باقری برای آمران ترور شهید فخری زاده | انتقام سختی در انتظارتان است واکنش قالیباف به ترور دانشمند هسته‌ای | انّا مِن المجرمین منتقمون نشانه‌هایی از نقش اسرائیل در ترور شهید فخری زاده وجود دارد واکنش و هشدار جدی مشاور نظامی رهبر انقلاب ترور محسن فخری زاده واکنش وزیر دفاع به ترور و شهادت محسن فخری زاده واکنش ظریف به ترور و شهادت محسن فخری زاده جزئیات جدید از عملیات ترور شهید فخری‌زاده | انفجار خودرو پیش از تیراندازی | عکس‌های متفاوت از محل ترور آخرین وضعیت همراهان شهید محسن فخری‌زاده اولین تصویر از خودرو و محل ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان اولین ویدئو از محل ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان اولین تصویر از محل ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان در آبسرد ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان تایید شد | جزئیات ترور در آبسرد دماوند آخرین وضعیت همراهان شهید محسن فخری‌زاده تلاش پزشکان برای احیا جواب نداد | محسن فخری زاده به شهادت رسید تصاویر انتقال شهید فخری زاده به بیمارستان پس از ترور در آبسرد تروریست مسلح خودروی حامل محسن فخری زاده را مورد حمله قرار دادند نزدیکترین تصاویر به محل ترور و شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای اطلاعیه مهم وزارت دفاع درباره ترور و شهادت محسن فخری زاده یدئوی‌ تازه‌ از محل انفجار و ترور محسن فخری‌زاده کد خبر 568301 برچسب‌ها محسن فخری زاده محمود صادقی - فعال سیاسی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشروح خاطرات آیت الله هاشمی در ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۰ را بخوانید؛

برای افتتاح اجلاس مسئولان آموزش عقیدتی-سیاسی بسیج، به حسینیه عاشقان ثارالله در ستاد مرکزی سپاه رفتم. آقای محسنی، [نماینده ولی‌فقیه در بسیج تهران] گزارش داد که در ۳۶ هزار پایگاه بسیج، برای امور فکری و عقیدتی و سیاسی آموزش داده می‌شود و من در یک سخنرانی مفصل راجع به تقویت عقاید و نیز تربیت سیاسی و مفید و جهاد دائمی صحبت کردم؛ جمعیت زیادی جمع بود و پُر احساسات.

در دفتر با آقای احمد جبرئیل، [دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین]، از رهبران فلسطینی ملاقات داشتم. تحلیلی ارائه داد، از شکست [ایهود] باراک، [نخست‌وزیر سابق اسرائیل]، در پیگیری صلح و توجه زیاد اسرائیلی‌ها به [آریل] شارون که او را آخرین پادشاه یهود می‌دانند و مشت آهنی او و عدم حمایت جدی جهان اسلام و اعراب از فلسطینی‌ها و خطر خسته‌شدن آنها تحت فشارهای زیاد را نجات‌دهنده [قلمداد می‌کنند]. از کنفرانس تهران گله داشت که به شعار اکتفا کرده و تصمیم اجرایی قابل توجهی نگرفته است؛ مثل تشکیل صندوق کمک و پیش‌قدمی ایران در ارائه کمک از طریق آن صندوق که پیشنهاد شد و عملی نشد. من هم گفتم مبارزه محدود به مردم داخل اراضی اشغالی شده و فلسطینی‌های بیرون و آواره با دولت‌های عربی و اسلامی، ‌شرکت ندارند و باید مبارزه را به خارج از فلسطین بکشانید. گله داشت که در پنج سال گذشته به ایران دعوت نشده است. گفتم نیازی به دعوت نیست؛ خودتان بیایید.

عصر آقای دکتر [شهاب] صدر، رئیس سابق [سازمان] نظام پزشکی آمد. از نحوه انتخابات و انحصارطلبی دوم‌ خردادی‌ها گله‌مند است و دربارۀ نامزدی در انتخابات [ریاست‌جمهوری] مشورت کرد. آقای [ابراهیم] اصغرزاده، [عضو شورای اسلامی تهران] آمد. گفت، مایل است نامزد شود و می‌داند که چند میلیون از آرای آقای [سیدمحمد] خاتمی را تصاحب می‌کند؛ با توجه به شعارهای خود که روی دست آقای خاتمی می‌زند. با من مشورت کرد. گفتم، بعید است پیروز شود و دشمن برای خود درست می‌کند؛ احتمال ردشدن در شورای نگهبان هم هست. درعین‌حال برای رونق انتخابات بد نیست. گفت، اختلاف شدیدی بین دوم خردادی‌ها بروز کرده است.

آقای محسن رضایی، [دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام] آمد و برای نامزدشدن [در انتخابات ریاست‌جمهوری] مشورت کرد. گفتم، پیروز نمی‌شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت. گفت، اگر به پنج میلیون رأی برسد، خوب است. از برخورد دوم خردادی‌ها انتقاد داشت. نام‌نویسی انتخابات شروع شد و ۶۷ نفر، من‌جمله [عبدالله] جاسبی و [محسن] سازگارا، امروز ثبت‌نام کرده‌اند. در [ناآرامی‌های دانشجویی در منطقه کابیلای] الجزایر، کشتار زیاد شده؛ از دو طرف.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901821

دیگر خبرها

  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • آقا معلم در لیست ترور!
  • (ویدیو) تعریف متفاوت محسن هاشمی از فائزه، مهدی و میرحسین موسوی
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • ببینید | واکنش متفاوت ۲ بازیگر زن به قضاوت‌های مردم درباره چهره‌شان
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال