Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جمعه شب ایرنا به نقل از سپاه نیوز، سرلشکر حسین سلامی در پی شهادت دانشمند برجسته و  پاسدار رشید انقلاب اسلامی" دکتر محسن فخری زاده"  رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و از اساتید سرآمد و شاخص دانشگاه جامع امام حسین( علیه السلام)، تصریح کرد: اینگونه جنایات در عزم و اراده ایرانیان برای تداوم این مسیر پر شکوه و اقتدار آفرین خللی ایجاد نخواهد کرد و انتقام و مجازات سخت از  عاملان آن در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قسمتی از پیام تسلیت فرمانده کل سپاه آمده است: شهادت مظلومانه دانشمند برجسته  و پاسدار رشید  انقلاب اسلامی "دکتر فخری زاده " رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ؛ از دانشمندان زبده و شاخص  عرصه صنایع راهبردی کشور و اساتید سرامد و نامدار  دانشگاه جامع امام حسین (ع) و جامعه علمی ایران در جنایت تروریستی طراحی و هدایت شده توسط  رژیم جعلی، تروریست و  کودک کش صهیونیستی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی ) ، خانواده مکرم آن شهید ، ملت شریف و مجاهد ایران و آحاد همکاران و همسنگران وی تبریک و تسلیت عرض می نمایم .

سردار سلامی در بخش دیگری از این پیام آورده است: بی‌شک مجاهدت ها و تلاش های ارزنده و غرور انگیز آن شهید ارجمند در حوزه صنعت دفاعی و دیگر حوزه‌های راهبردی کشور و نیز عرصه مقابله با ویروس کرونا در حافظه تاریخی این سرزمین  ماندگار و الهام‌بخش تربیت یافتگان مکتب امامین انقلاب اسلامی و  فرزندان ملت ایران در  دانشگاه ها و مراکز عالی علم و فن آوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلق افتخارات و پیشرفت های شگفت‌آور دیگر در آینده پیش رو خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمنان کوردل ملت ایران به ویژه طراحان، عاملان و حامیان این جنایت  نیز بدانند اینگونه جنایات در عزم و اراده ایرانیان برای ادامه این مسیر پر شکوه و اقتدار آفرین خللی ایجاد نخواهد کرد و انتقام و مجازات سخت از آنان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح، خودرو حامل  فخری زاده را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها، وی به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

 متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و  این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاعی محسن فخری‌زاده حسین سلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاعی محسن فخری زاده حسین سلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاعی محسن فخری زاده حسین سلامی اخبار کنکور انقلاب اسلامی فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) عاملان برادرکشی در مشهد صحنه جنایت را بازسازی کردند

(تصاویر) عاملان برادرکشی در مشهد صحنه جنایت را بازسازی کردند

دیگر خبرها

  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • (تصاویر) عاملان برادرکشی در مشهد صحنه جنایت را بازسازی کردند
  • فرمانده سپاه: رسما اعلام کردیم که می‌زنیم و همه می‌دانستند؛ این عملیات قابل تکرار است
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • عملیات وعده صادق موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • عملیات «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد