Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «محسن هاشمی» شامگاه جمعه در پی شهادت شهید دکتر فخری زاده، رییس مرکز پژوهش های وزارت دفاع، در پیامی افزود: شهید فخری زاده در طول عمر پربرکت خود توفیق ارائه خدمات فراوانی به صنایع دفاعی ایران را یافت که تربیت شاگردان سخت کوشی که راه او را با تمام توان ادامه دهند، از جمله میراث ماندگار او بشمار می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: اینجانب از طرف خود و اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ضمن عرض تسلیت به رهبر انقلاب، خانواده بزرگ صنایع دفاعی کشور و بازماندگان عزیز این شهید سعید، امیدوارم با بر زمین ریخته شدن خون پاک شهید فخری زاده، ریشه حامیان و مجریان تروریسم دولتی در جهان نابود گردد.

روابط عمومی وزارت دفاع، در اطلاعیه‌ای از شهادت محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری این وزارتخانه در یک حمله تروریستی در روز جمعه خبر داد.

برچسب‌ها شورای شهر شهر تهران محسن هاشمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر شهر تهران محسن هاشمی شورای شهر شهر تهران محسن هاشمی اخبار کنکور فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه

سلام آیت الله خامنه ای به خانواده شهید زاهدی ابلاغ شد.   به گزارش تسنیم، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.   سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»   گفتنی است سردار زاهدی در حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.   تصویر پیکر سردار زاهدی پس از شهادت

  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عکسی دیده نشده از سردار زاهدی در کنار رهبر انقلاب در روزگار جوانی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت 7 عضو ارشد سپاه (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • خواب عجیب آیت الله هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • (ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • همکاری دوباره دو بازیگر سریال خانه به دوش | عکس
  • مستند «نغمه های فروزان» فیلمی درباره بدیع الزمان فروزانفر
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس