Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره علت بکار بردن عنوان «دانشمند هسته‌ای» برای شهید محسن فخری زاده گفت که شهید محسن فخری زاده ر حوزه پدافند هسته‌ای وزارت دفاع مدیریت می‌کرده و موضوع پدافند هسته و محشور شدن ایشان با دانشمندان هسته‌ای باعث شده بود که به چنین عنوانی شهرت داشته باشد.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به این پرسش که آیا فعالیت های شهید فخری زاده با مسائل هسته ای ارتباط داشت؟ گفت: یکی از موضوعاتی که در حوزه دفاع بسیار جدی می‌گیریم موضوع پدافند شیمیایی، میکروبی و هسته‌ای است که در این حوزه با تهدید جدی دشمن مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه «موضوع پدافند شیمیایی، هسته ای و میکروبی در وزارت دفاع و نیروهای مسلح یک موضوع کاملا مهم و به روز است» اظهار کرد: پدافند هسته‌ای را شهید محسن فخری زاده مدیریت می‌کرد و یک کار گسترده ای را در این حوزه انجام داده است و ما امروز در این حوزه دارای محصول هستیم.

وزیر دفاع درباره علت بکار بردن عنوان «دانشمند هسته‌ای» برای شهید محسن فخری زاده نیز گفت: موضوع پدافند هسته و محشور شدن ایشان با دانشمندان هسته‌ای باعث شده بود که به چنین عنوانی شهرت داشته باشد.

به گزارش ایسنا، بعدازظهر جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت وی با تروریست‌ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح و  پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهید محسن فخری زاده شهید محسن فخری زاده موضوع پدافند پدافند هسته هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس

منبع: ایسنا

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • مستند «نغمه های فروزان» فیلمی درباره بدیع الزمان فروزانفر
  • پاسخگویی به مسائل شرعی فرصتی برای ارتباط مردم با روحانیت است
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس