Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در پی شهادت محسن فخری‌زاده پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

‌بسم الله الرحمن الرحیم

یک بار دیگر دشمنان شرور ملت ایران و تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی، در اقدامی کور و غیر انسانی، دکتر محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را به شهادت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ترور، گوشه‌ای از نقشه‌های دشمنان مردم ایران در جلوگیری از پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را برملا ساخت و بار دیگر ثابت کرد که دشمنان ملت ایران در مسیر ضربه‌زدن به کشور عزیزمان و ممانعت از پیشرفت آن از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

آنچه مسلم است، تحرکات ناجوانمردانه و اقدامات تروریستی از این دست، هیچ خللی در اراده راسخ و ایستادگی ملت بزرگ ایران وارد نخواهد کرد و قطار حرکت کشور به سمت پیشرفت و فتح قله‌های افتخار علمی متوقف نخواهد شد و دانشمندان فعال در عرصه علم و دانش همچون شهید فخری‌زاده‌ها نخواهند گذاشت پرچم توسعه علم و فناوری در کشور بر زمین بماند و این پرچم را بر قله‌های افتخار ملت سر بلند ایران نصب خواهند کرد.

اینجانب، شهادت دکتر محسن فخری‌زاده را به ملت سرافراز ایران، همسنگران ایشان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و خانواده گرانقدر آن شهید تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای روح بلند ایشان آمرزش و علو درجات و برای خانواده و سایر بازماندگان شهید صبر و بردباری مسالت دارم.

جمشید انصاری

کد خبر 5082092

منبع: مهر

کلیدواژه: جمشید انصاری محسن فخری زاده ترور ویروس کرونا فولاد بانک مرکزی ایران قیمت نفت نهاده های دامی قیمت دلار قیمت مرغ شاخص کل بورس تولید نفت وزارت جهاد کشاورزی بازار سهام اسیا قیمت یورو بانک مرکزی لایحه بودجه ۱۴۰۰ فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است

به گزارش خبرگزاری مهر، ارتشبد سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در این دیدار با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، پاسخ ایران را مطابق با حق دفاع مشروع ایران دانست.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر از حمایت و مواضع فدراسیون روسیه در محکومیت اقدام غیرقانونی و ناقض قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی و حمایت از اقدام مشروع ایران در پاسخ به گستاخی این رژیم اظهار داشت: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است.

وزیر دفاع ایران با اشاره به تحرکات ناتو و برخی کشورهای غربی در توسعه به شرق و حضور در جغرافیای امنیتی شانگهای بر استفاده از ظرفیت‌های سازمان همکاری شانگهای برای رفع تهدیدات مشترک تاکید کرد.

امیر محمدرضا آشتیانی با اشاره به سوابق طولانی مناسبات دفاعی و نظامی دو کشور بر توسعه مناسبات فی مابین جهت استحکام ثبات و امنیت در منطقه و نفی یک جانبه گرایی در روندهای جهانی تاکید کرد.

دو طرف در عین حال با توجه به تجربه موفق دو کشور در مقابله با تروریسم در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت مقابله با تهدیدات تروریستی، تجزیه طلبی و افراط گرایی که از اهداف اصلی سازمان همکاری شانگهای نیز می‌باشند تاکید کردند.

وزرای دفاع ایران و روسیه با تاکید بر اینکه تحولات منطقه قفقاز جنوبی برای منافع مشترک دو کشور حائز اهمیت می‌باشد تصریح کردند: حضور بازیگران فرا منطقه‌ای و مداخله گر در این مناطق بر خلاف منافع مشترک دو کشور می‌باشد و فرمت منطقه‌ای ۳+۳ که با حضور کلیه کشورهای منطقه قفقاز در حال اجرا می‌باشد چارچوبی مناسب برای حل و فصل مشکلات می‌باشد.

کد خبر 6089352 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • دیدار وزرای دفاع ایران و روسیه در آستانه
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • رئیسی: غربی‌ها، آفریقا را برای خودشان، اما ما برای آفریقا می‌خواهیم
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • رئیسی: غربی‌ها، آفریقا را برای خودشان می‌خواهند، اما ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • نقش موثر ایران در کریدورهای بین‌المللی از اقدامات تا انتقادات
  • رئیسی: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد