Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@06:03:14 GMT

تعطیلی ادارات در شهرهای قرمز مازندران

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۶۰۰۶

تعطیلی ادارات در شهرهای قرمز مازندران

ایسنا/مازندران استانداری مازندران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمامی ادارات استانی و شهرستانی از فردا شنبه به مدت یک هفته فقط در شهرستان ساری، آمل و بهشهر به عنوان مناطق با وضعیت قرمز کرونایی تعطیل است.

بر اساس این اطلاعیه با توجه به اعلام معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص تعطیلی ادارات در شهرهای قرمز  از تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ تا ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ قطعی بوده، بنابراین تمامی ادارات استانی و شهرستانی با وضعیت قرمز  تعطیل  می باشند و صرفا حضور مدیران کل و معاونین و روسای سازمان ها و مدیران مستقل واحدهای شهرستانی الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور مدیران و کارکنان در موارد ضروری بنا به تشخیص مدیرکل یا مدیران سازمان های استانی در حداقل میزان و بنابه ضرورت خواهد بود.

 همچنین طبق این اطلاعیه مدیران کل استان باید هماهنگی لازم را در وظایف محوله با استانداری‌ داشته باشند و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی مازندران و بابل مستثنی بوده و به تشخیص رئیس دانشگاه باید اقدام شود.

البته تمامی کارکنان موظف هستند برای فراخوان و نیاز مدیران کل جهت موارد ضروری یا دور کاری در حالت آماده باش و در دسترس باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی محدودیت کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران اعلام کرد، نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان کانون در مرحله استانی ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود. 

بر این اساس، این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند. 

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار " این صحنه خانه‌ماست " برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود. 

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

دیگر خبرها

  • اخذ سند تک برگی تمامی اراضی ملی در محدوده شهر زهک
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی؛ از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از کنشگران فرهنگی
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس