Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@01:54:34 GMT

جوانان بدون بازی دوستانه؛ آخرین مصاف با نساجی

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۶۲۳۷

تیم ملی جوانان در حالی تمرینات آماده سازی خود را دنبال می کند و برای حضور در جام ملت ها آماده می شود که هنوز بازی دوستانه خارجی برای این تیم تدارک دیده نشده است. 

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی جوانان زیر نظر داوود مهابادی در کمپ تیم های ملی دنبال می شود و تا چهارشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت و این تیم در آخرین روز اردوی فعلی با تیم نساجی دیدار دوستانه انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی جوانان در آخرین بازی دوستانه ای که انجام داد تیم دسته اولی هوادار را با نتیجه 4-1 شکست داد. تمرینات و هم چنین این بازی دوستانه موجب شد تا داوود مهابادی به شناخت خوبی از تیم ملی جوانان برسد؛ هم چنین حمید درخشان که به عنوان مدیر فنی در اردوی تیم حضور دارد؛ اما آنچه که مسلم است برگزاری دیدار دوستانه با تیم های خارجی کمک بهتری به آماده سازی تیم خواهد کرد و از سویی موجب کسب تجربه ملی پوشان جوان می شود. آنچه که مسلم است تیم ملی جوانان قرار است در مسابقات جام ملت های آسیا با تیم های جوانان بازی کند نه با تیم های بزرگسالان. 

 

مسابقات جام ملت های جوانان آسیا از 13 تا 30 اسفند سال جاری در تاشکند برگزار می شود. 16 تیم در مسابقات حضور دارند که چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی بازی ها به جام جهانی صعود می کنند. جام جهانی در سال 2021 در اندونزی و با حضور 21 تیم برگزار می شود. 

 

داوود مهابادی بعد از سیروس پورموسوی و پرویز مظلومی سومین مربی است که هدایت این تیم ملی جوانان را برعهده گرفته است. داوود مهابادی با رها کردن هدایت  تیم فجر سپاسی رهبری تیم ملی جوانان را برعهده گرفته است.

 

جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جوانان تیم ملی جوانان داوود مهابادی بازی دوستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در حالی دو هفته قبل در دیدار لیگ برتری مقابل سپاهان قرار گرفت و توانست یک امتیاز در ورزشگاه نقش جهان به دست بیاورد که محمود قائدرحمتی، هافبک میانی خود را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد، ولی ممکن است این بازیکن در بازی آینده برابر ذوب‌آهن دوباره شرایط بازگشت به میدان را پیدا کند و به ترکیب تیمش برگردد.

محمود قائدرحمتی در اوایل دیدار نساجی مقابل سپاهان دچار مصدومیت شد و نتوانست برابر تیم سابق خود در زمین بماند که آسیب دیدگی او تا بازی با تراکتور هم ادامه پیدا کرد و دور از لیست تیمش بود.

قائدرحمتی در شرایطی طی روزهای گذشته مشغول درمان زیر نظر کادر پزشکی نساجی مازندران بوده که امیدوار است در بازی حساس هفته آینده لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن که تاثیر زیادی در مسیر بقای تیمش دارد، حضور پیدا کند.

هافبک نساجی مازندران در تمرین اخیرشان با لباس شخصی حضور یافت تا مشخص شود هنوز شرایط تمرین در کنار سایر بازیکنان را پیدا نکرده و وضعیت مبهمی برای دیدار با ذوب‌آهن دارد.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند