Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد تقی آبایی هزاوه» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این شهرستان‌ها شامل آشتیان، خنداب، دلیجان، کمیجان و محلات است که کارگران آن‌ها حقوق خود را به موقع دریافت می‌کنند و مشکل خاصی در این مناطق وجود ندارد.‌دار
وی بیان کرد: شمار بنگاه‌های اقتصادی دارای حقوق معوق استان مرکزی تا پایان آبان‌ماه امسال به ۲۴ واحد رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ۳۹ درصدی همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: تعداد کارگران دارای حقوق معوق استان مرکزی نیز تا پایان آبان ماه امسال نسبت به مدت مشابه قبل، ۸۰ درصد کاهش یافته است و از چهار هزار و ۸۶۴ نفر در سال ۹۸ به یک‌هزار و سه نفر در سال جاری رسیده است.
آبایی هزاوه تصریح کرد: شمار ماه‌های حقوق معوق نیز در استان مرکزی در شهرستان‌های اراک، تفرش، خمین، زرندیه، ساوه، شازند و فراهان نیز با کاهش ۴۶ درصدی همراه است 
استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

استان مرکزی با ۲ هزار و ۸۰۰ واحد تولیدی و صنعتی به عنوان قطب دوم صنایع مادرتخصصی و قطب چهارم صنعت کشور شهرت دارد و رتبه نخست تنوع محصولات صنعتی ایران را به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی کارگر توسعه ایران وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی کارگر توسعه ایران وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اراک استان مرکزی کارگر توسعه ایران وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اخبار کنکور استان مرکزی حقوق معوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس گفت: هزاران تن از گندم تولیدی کشاورزان شهرستان های جنوبی فارس با برنامه ریزی اصولی تعاونی ها از آسیب جدی در امان ماند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سید کاظم موسوی اظهارداشت: در روزهای اخیر همزمان با برداشت گندم از مزارع با شدت نزولات آسمانی خطر آسیب به گندم تولیدی کشاورزان وجود داشت اما با هماهنگی و مدیریت بحران از سوی  فرمانداران ،جهاد کشاورزی ،اداره کل غله و خدمات بازرگانی و تعاون روستایی این محصول حفظ شد.

وی افزود: حدود 20 هزار تن گندم تولیدی در شهرستان های جنوبی در خطر نابودی به دلیل بارش باران  و سیل بودند که با حمل به موقع به سیلو و انبارها و همچنین پوشاندن گندم های خریداری شده در فضای باز ،از خسارت جلوگیری شد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس ادامه داد: تا کنون در استان فارس بیش از 60 هزار تن گندم به همت شبکه تعاون روستایی خریداری شده که از این میزان بیش از 58 هزار تن به سیلو و انبارها حمل شده است.

موسوی یادآور شد: در حال حاضر 20 مرکز خرید در شهرستان های جنوبی توسط شبکه تعاون روستایی فعال است که تا پایان برداشت گندم در سطح استان بیش از 100 مرکز گندم مازاد کشاورزان را با نرخ تضمینی 17 هزار و 500 تومان برای گندم معمولی و 18 هزار تومان برای گندم دوروم تحویل خواهند گرفت.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • بیش‌ترین تخلفات صنوف کاشان چیست؟
  • این میوه‌ها را برای لاغر شدن مصرف کنید
  • حفاظت از محیط زیست مهم‌ترین اصل فعالیت‌های تولیدی است
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • ۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • چالش ناترازی بنزین با «متانول» برطرف می‌شود؟