Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@06:23:04 GMT

آرامشان نگذارید که آرامتان نمی‌گذارند!

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۶۲۸۳

آرامشان نگذارید که آرامتان نمی‌گذارند!

​این چندمین دانشمند هسته‌ای ایران اسلامی است که از سوی تروریستها ی وابسته به رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند. چرا باید رژیم صهیونیستی که امروزه روی قوس زوال است و از همه سو در محاصره نیروهای مقاومت قرار گرفته، بتواند به آسانی دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کند؟!

چرا باید رژیمی که تا دیروز، پرچم خود را به نشانه از نیل تا فرات با دو خط آبی رنگ منقوش کرده بود ولی امروزه از وحشت به دور خود دیوار حایل کشیده است! جرأت این جنایت را داشته باشد؟! بخوانید!

امام خمینی -رضوان‌الله تعالی علیه- برای تامین امنیت کشور و حفظ آرامش مردم در مقابل تو‌طئه دشمنان فرمول کار‌سازی ارائه کرده و می‌فرمایند: «.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. امروز خدا ما را مسئول کرده است. نباید غفلت نمود. امروز با جمود و سکون باید مبارزه کرد و شور و حال حرکت انقلاب را پابرجا داشت. من باز می‌گویم همه مسئولان نظام و مردم ایران باید بدانند که غرب و شرق تا شما را از هویت اسلامی‌تان-‌به خیال خودشان- بیرون نبرند، آرام نخواهند نشست. نه از ارتباط با متجاوزان خشنود شوید و نه از قطع ارتباط با آنان رنجور، همیشه با بصیرت و با چشمانی باز به دشمنان خیره شوید و آنان را آرام نگذارید که اگر لحظه‌ای آرام گذارید، لحظه‌ای آرامتان نمی‌گذارند». صحیفه امام (ج ۱۲ ص ۹۳۲)

رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر ضرورت برخورد پیشگیرانه با دشمن و تحمیل هزینه سنگین در قبال جنایات دشمنان تاکید ورزیده‌اند. به کار گرفتن همین فرمول کارساز بوده است که آمریکا و متحدانش را از انتقام ایران به وحشت ‌انداخته است. موشکباران عین‌الاسد، سرنگون کردن پهپاد مدرن آمریکا، توقیف کشتی انگلیس در مقابل توقیف کشتی ایرانی، موشکباران محل استقرار داعشی‌ها در سوریه به تلافی حمله تروریست داعش به مجلس شورای اسلامی، تاکید بر انتقام سخت از آمریکا در قبال شهادت سرداران بزرگوار اسلام، سلیمانی و ابو‌مهدی و... نمونه‌های موفق و کارآمدی از به کارگیری فرمول مشترک امام راحل و خلف حاضر ایشان بوده و هست. اگر اینگونه نبود نفتکش‌های ما نمی‌توانستند سرتاسر اقیانوس را در امنیت کامل طی کنند و محموله خود را به ونزوئلا برسانند و یا به نوشته جان بولتون مشاور سابق امنیت

کاخ سفید، ترامپ از ترس انتقام ایران، دست از حمله به فلان نقطه کشورمان نمی‌کشید و...

شواهد فراوانی از نقش اسرائیل در ترور شهید محسن فخری‌زاده در دست است به گونه‌ای که با جرأت و صراحت می‌توان رژیم صهیونیستی را عامل اصلی این جنایت دانست، از این روی نباید در انتقام از صهیونیست‌های جنایتکار کمترین تردیدی به خود راه داد.

۶ روز قبل روزنامه صهیونیستی اسرائیل‌تایمز «The Times of Israel» نوشته بود، «آمریکا و اسرائیل برای یک رشته عملیات‌ پنهان علیه ایران در هفته‌های باقی مانده از دولت دونالد ترامپ برنامه‌ریزی کرده‌اند»! و تاکید کرده بود که «بخش هسته‌ای ایران هدف اصلی است و ایران پاسخی نخواهد داد»! شاید این بخش از گزارش ۶ روز قبل «اسرائیل‌تایمز» بیرون از دایره ترور دیروز شهید فخری‌زاده باشد! ولی این گزارش حاوی دو نکته اساسی و قابل توجه است. اول آنکه ترور دانشمندان هسته‌ای ایران در دستور کار مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار داشته و دارد و دوم که تاسف‌آور است اینکه چرا باید صهیونیست‌ها به این تصور -به یقین موهوم- رسیده و یا به آن تظاهر کنند که «ایران پاسخی نخواهد داد»! آیا این تصور یا تلقی موهوم دشمن ناشی از اظهارات کسانی نیست که مثلاً نوشته شدن نام رژیم صهیونیستی روی موشک‌های سپاه را برنمی‌تافتند؟! و...

خدا بر درجات شهید قاسم سلیمانی بیفزاید که تاکید داشت درباره دشمن نباید از جمهوری اسلامی ایران دو صدا بیرون بیاید. آن شهید به درستی و حکمت بر این باور بود که دو صدا و دو پیام متفاوت دشمن را جری می‌کند و در این خصوص به حرکت تفرقه‌افکنانه خوارج در جنگ صفین اشاره می‌کرد.

در این حال و هوا حیف است که به دو نکته از کلام امام راحلمان(ره) و خلف حاضر او (حفظه‌الله تعالی) اشاره نکنیم؛ از حضرت امام خمینی است که: «... با توسل به دامن آمریکا ضعف و ناتوانی خود را بر ملا نسازید و از گرگ‌ها و درنده‌ها برای شبانی و حفظ منافع خود استمداد نطلبید ابرقدرت‌ها آن لحظه‌ای که منافعشان اقتضا کند شما و قدیمی‌ترین وفاداران و دوستان خود را قربانی می‌کنند و پیش آنان دوستی و دشمنی و نوکری و صداقت ارزش و مفهومی ندارد آنان منافع خود را ملاک قرار ‌داده‌اند و به صراحت و در همه جا از آن سخن می‌گویند...» صحیفه امام(ج ۲ ص ۹۳۲).  و از حضرت آقاست که: «آن جنتلمن‌های پشت میز مذاکره، همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند؛ آنها همان افراد هستند تفاوتی نمی‌کنند، فقط لباس خود را تغییر می‌دهند. دست چدنی دارند که پوشش مخملی را بیرون می‌آورد و خود را نشان می‌دهد و گرنه باطن همان باطن است و هیچ تفاوتی ندارد، آنها نمی‌توانند کسانی باشند که به آنها اطمینان کنیم».

در این باره گفتنی‌های دیگری نیز هست که به بعد می‌گذاریم و تنها به این نکته ضروری بسنده می‌کنیم که امروز باید همه توجه مردم و نظام روی دو محور متمرکز شود، اول؛ انتقام سخت و پشیمان‌کننده از صهیونیست‌های جنایتکار و دوم؛ شناسایی عوامل داخلی و احتمالاً نفوذی دشمن.

حسین شریعتمداری

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تروریستها رژیم صهیونیستی دانشمندان هسته ای تروریستها دانشمند هسته ای محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند

به گزارش همشهری‌آنلاین، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا با اشاره به مصوبه مجلس سنا برای کمک ۲۶ میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی تصریح کرد: «کمک به اسرائیل، آن را قادر می‌سازد تا با حملات ایران و عوامل آن مقابله کند.»

وی افزود: « بسته کمک نظامی به اسرائیل کمک می کند کمبود خود را جبران کند.»

جیک سالیوان افزود: «بایدن با یک کودک آمریکایی که توسط حماس بازداشت و در ماه نوامبر آزاد شده بود، ملاقات کرد.»

وی خاطرنشان کرد: «حمایت تصویب شده توسط کنگره به جایگزینی مهمات دفاع هوایی در اسرائیل کمک خواهد کرد.»

مشاور امنیت ملی آمریکا ادامه داد: «ما تعهداتی از اسرائیل در مورد تسهیل ورود کمک های بشردوستانه دریافت کردیم. ما برای آزادی گروگان ها در غزه تلاش می کنیم.»

وی همچنین به مساله کشف گورهای دسته جمعی در اطراف بیمارستان های غزه اشاره کرد و گفت: «گزارش های مربوط به گورهای دسته جمعی در غزه بسیار نگران کننده است.»

دستگاه دفاع مدنی نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد اجساد کشف شده از گور جمعی که روز شنبه پس از خروج نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان «ناصر» واقع در شهر خان‌ یونس در جنوب نوار غزه کشف شده بود، به ۲۸۳ جسد افزایش یافته است.

آفریقای جنوبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تصمیمات دیوان دادگستری بین‌المللی را نادیده گرفته و به جنگ خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

کد خبر 847120 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه آمریکا و اسرائیل

دیگر خبرها

  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات ایران
  • به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود
  • انتقام سخت مردم ایران از رژیم صهیونیستی باعث عزت و افتخار شده است