Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای نگهبان در پیامی شهادت دکتر محسن فخری‌زاده از دانشمندان صنعت دفاعی را تبریک و تسلیت گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، در پی شهادت دکتر محسن فخری‌زاده از دانشمندان صنعت دفاعی، شورای نگهبان پیامی صادر کرد.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
بار دیگر تروریست‌های مزدور و کوردل وابسته به بیگانگان و رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی که چشم دیدن پیشرفت ایران اسلامی را ندارند، یکی از دانشمندان دفاعی این مرز و بوم را به شهادت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دست جنایتکارانه‌ی دشمنان انقلاب اسلامی با هدف ضربه زدن به حرکت و جهاد علمی، ره به جایی نخواهد برد و بی‌گمان همت دانشمندان و استادان و دانش‌پژوهان کشور، این انگیزه‌ی خباثت آلود را ناکام گذاشته و راه شهید دکتر محسن فخری‌زاده ادامه خواهد یافت.
شورای نگهبان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند صنعت دفاعی به رهبر معظم انقلاب اسلامی، همسنگران و همکاران ایشان، علوّ درجات آن شهید سعید و صبر و اجر بازماندگان را از خداوند متعال مسألت می‌نماید. برچسب ها: تسلیت ، شورای نگهبان ، شهادت ، دکتر فخری زاده

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تسلیت شورای نگهبان شهادت دکتر فخری زاده شورای نگهبان فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم

سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره‌گیری از مشارکت مردم، خصوصا فرهنگیان به انجام می‌رساند.

به گزارش ایسنا، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره گیری از مشارکت اقشار مختلف مردم، خصوصا فرهنگیان عزیز به انجام می رساند.

ضمن تبریک روز معلم به تمام معلمان عزیز از معلمانی که در فرایند نظارت بر انتخابات، شورای نگهبان را یاری می‌کنند، قدردانی می‌کنم.»

روز گذشته نیز معلمان و فرهنگیان در دیدار با سخنگوی شورای نگهبان به بیان مهمترین مسائل و مشکلات در حوزه آموزش و پرورش پرداختند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد
  • حسن روحانی دلایل ردصلاحیتش را اعلام کرد
  • باور دانشمندان درباره میزان هوش «تی‌رکس‌ها» دگرگون شد
  • وعده صادق نتیجه همکاری جریان‌های علمی و دفاعی کشور بود
  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • امیر فخری: کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند