Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: در پی شهادت روز جمعه «محسن فخری زاده» به دست عناصر تروریستی، ایران با ارسال نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل اعلام کرد که نشانه‌های مهم و جدی درباره دست داشتن رژیم صهیونیستی در این جنایت وجود دارد.

به گزارش تسنیم، مجید تخت روانچی نماینده دائم ایران در سازمان ملل در این نامه عنوان کرد که نشانه‌های جدی وجود دارد که نشان می‌دهد اسرائیل مسئول جنایت ترور شهید فخری زاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ایران در نامه خود به شورای امنیت همچنین درباره «اقدامات گستاخانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در ایام باقی مانده دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ» هشدار داد.

تخت روانچی تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران حق خود را برای انجام اقدام‌های لازم برای دفاع از مردم و تضمین منافع خود محفوظ می‌داند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شورای امنیت ترور محسن فخری زاده محسن فخری زاده آمریکا رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ترامپ شورای امنیت سازمان ملل مجید تخت روانچی ترور صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی در بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم، علی آقابابایی، از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران، حضور یافت و با خانواده این شهید، دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

آقای رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه، به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، گفت: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی رژیم جنایتکار صهیونیستی در منطقه شد.   رئیس جمهور با توجه به پاسخ مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به این جنایت رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت، موجب نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ایروانی: شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف فوری جنگ کند
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ
  • بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه پایبند نبوده است
  • فیلم/ ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ