Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:53:05 GMT

کشف ۱۳۰ هزار نخ سیگار قاچاق در گرگان

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۶۶۲۰

کشف ۱۳۰ هزار نخ سیگار قاچاق در گرگان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرزاد تاجره اظهارکرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از توزیع کنندگان سیگار قاچاق در شهرستان گرگان شدند.

وی با بیان اینکه طی بررسی های پلیس مشخص شد متهم سیگارها را در یک دستگاه خودرو سواری نگهداری کرده و به فروش می رساند، افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و همراهی نماینده اداره صمت، از خودرو مورد نظر بازدید و تعداد ۱۳۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاجره با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش سیگارهای قاچاق کشف شده ۴۵۰ میلیون ریال بر آورد شده است، تصریح کرد: در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان و سودجویان، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه، مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5082151

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان نیروی انتظامی گلستان سیگار ویروس کرونا محدودیت های کرونایی شیراز هفته بسیج شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بارش برف کمک مومنانه گرگان بوشهر عکس استانها بسیج بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود

سرهنگ ابراهیمی گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و اقتصادی و جلوگیری از ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد شهرستان هشترود در محور‌های مواصلاتی حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند.

وی افزود: پس از دستور ایست پلیس و توقف خودرو در بررسی بار آن مشخص شد حامل ۷۰۰ کارتن تخم مرغ فاقد مجوز بهداشتی و سایر مدارک قانونی است.

فرمانده انتظامی هشترود اضافه کرد: کامیون حامل ۷ تن و ۹۴۵ کیلوگرم تخم مرغ به ارزش ۴ میلیارد ریال بود که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی همراه راننده به مراجع قضایی معرفی شد.

 وی تصریح کرد: پلیس با کسانی که بهداشت و سلامت عمومی جامعه را با رفتار‌های نادرست به منظور کسب منفعت شخصی به مخاطره بیندازند برخورد محکم و قانونی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • کشف ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد