Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@05:01:12 GMT

کاهش ۷۵ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی ایلام

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۶۶۲۱

ایسنا/ایلام رئیس پلیس راه استان از عودت بیش از ۳۵۰۰ دستگاه وسیله نقلیه در ورودی و خروجی های استان خبر داد و گفت: در مدت اجرای طرح محدودیت های کرونایی شاهد کاهش ۷۵ درصدی در محورهای مواصلاتی استان بوده ایم.

سرهنگ"رضا همتی زاده" اظهار کرد :مجموعه پلیس راه انتظامی استان با شعار سلامت-امنیت-آرامش در هفته اول اجرای این طرح تعداد ۳ هزار و ۵۳۵ دستگاه وسیله نقلیه در ورودی و خروجی های استان را عودت و تعداد ۳۵۰ دستگاه وسیله نقلیه به دلیل تردد غیرمجاز اعمال قانون و ۲۷ دستگاه وسیله نقلیه نیز توقیف شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان شد:خوشبختانه با اجرای این طرح میزان تردد در محورهای برون شهری به میزان ۷۵ درصد کاهش داشته است که این موضوع بیانگر همکاری خوب هم استانی های عزیز با مجریان این طرح بوده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد:در این طرح همچنین تعداد ۲ هزار و ۳۰۰ مجوز تردد ضروری برای هم استانی ها توسط پلیس راه استان صادر شده است.

وی گفت:از هم استانی ها تقاضامندیم که فقط برای ترددهای ضروری همچون افراد دارای احضاریه های قضایی،کارمندان ادارات که محل سکونت و اشتغال آنها در دو نقطه واقع شده و افراد دارای نوبت عمل جراحی به منظور دریافت کارت تردد ضروری ابتدا به فرمانداری ها و سپس پلیس راه استان و پاسگاههای پلیس راه مراجعه و از مراجعه برای تردد غیرضروری اکیداً خودداری کنند،چرا که هیچ گونه مجوزی برای این افراد نه در پلیس راه و نه در فرمانداری ها صادر نخواهد شد .

وی خاطرنشان کرد: وسایل نقلیه عمومی باری و مسافری،امدادی و خدماتی،انتظامی و نظامی و خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی ،نیازی به اخذ مجوز برای تردد در محورهای برون شهری ندارند و از این موضوع مستثنی هستند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت:تعداد ۱۰۰۰ پیامک با مضمون پرهیز از سفرهای غیرضروری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا برای هم استانی های  محترم در این مدت ارسال شده است.

سرهنگ همتی زاده  با بیان اینکه میزان رضایتمندی از اجرای این طرح حدود ۹۰ درصد بوده است، از کادر درمانی-پزشکان و پرستاران  به دلیل زحمات شبانه روزی آن ها در مبارزه با ویروس منحوس کرونا، هم استانی های عزیز به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از سفرهای غیرضروری،فرمانده انتظامی استان و اعضای ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان تشکر کرد.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح ممنوعیت های اعلامی در روزهای باقیمانده با شدت هرچه بیشتر در سطح استان و بویژه ورودی و خروجی های استان اجرا خواهد شد، گفت: تعداد ۱۰ عدد دوربین سیار و ۱۵ عدد دوربین البسه به ماموران پلیس راه به منظور اجرای هرچه بهتر این طرح اختصاص داده شده  که امیدواریم با انجام این اقدامات و همکاری خوب هم استانی های عزیز  زنجیره انتقال این ویروس در استان کاهش یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام دستگاه وسیله نقلیه پلیس راه استان هم استانی هم استانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اصغر کاظمی افزود: در یکسال گذشته در ۷ کیلومتر از راه های روستایی  شهرستان عملیات  آسفالت ریزی  انجام شد و همچنین ۲۷ کیلومتر راه روستایی نیز آماده آسفالت ریزی است.

وی با اشاره به اینکه در طول سال گذشته ۵.۴ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای شهرستان خوی انجام شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه خط‌ کشی یکی از تاثیرگذارترین اقدامات در خصوص ایمن‌سازی، آشکارسازی و کاهش تصادفات جاده‌ای است، در این مدت ۲۳۳ کیلومتر از محورهای خوی خط کشی شد.

کاظمی یاد آورشد: تسطیح، رگلاژ، شانه‌سازی محورها به طول  ۶۶۹ کیلومتر، شن ریزی راه های روستای و فرعی به طول کیلومتر ۲۲۰ وبازسازی و نصب گاردریل به طول ۱۳۰۰ متر از دیگر اقدامات اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان خوی در سال گذشته است.

این مقام مسئول ادامه داد: با هدف ایمنی جاده ها ۳۰۰ عدد لامپ روشنایی در این مدت توسط اداره راهداری شهرستان تعمیر شد.

دیگر خبرها

  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه