Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-08@16:42:39 GMT

واکنش سازمان ملل به ترورشهیدفخری زاده

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۶۷۵۹

واکنش سازمان ملل به ترورشهیدفخری زاده

دبیرکل سازمان ملل متحد به ترور «محسن فخری زاده» واکنش نشان داده و به درخواست از تمام طرف ها برای جلوگیری از افزایش تنش ها بسنده کرد! ناطقان: «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد به ترور روز جمعه محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای ایران واکنش نشان داده و خواستار خویشتنداری تمام طرف‌ها شد.




بر اساس این گزارش، «فرحان حق» سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد گفت: ما گزارشاتی درباره ترور یک دانشمند هسته‌ای ایران در اطراف تهران دریافت کردیم، ما خواستار خویشتنداری تمام طرف‌ها و جلوگیری از هرگونه اقدامی هستیم که موجب تشدید تنشها در منطقه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش مهر، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر روز جمعه با صدور اطلاعیه‌ای ترور و شهادت محسن فخری‌زاده معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در یک عملیات تروریستی را تائید کرد.

در این اطلاعیه آمده است: بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید.

متأسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیا ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
منبع: مهر برچسب ها: ترور ، شهید فخری زاده ، ناطقان ، تنش ، هسته ای

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ترور شهید فخری زاده ناطقان تنش هسته ای محسن فخری زاده سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن زمان حضور فخری در ایران

سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر ایران ۹ خرداد ماه وارد ایران خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از جدایی امین قربانی از تیم ملی سابر و مطرح شدن صحبت‌های مختلف در خصوص احتمال حضور کریستین بائو در راس تیم ملی ایران در المپیک پاریس، در نهایت پیمان فخری برای هدایت تیم ملی سابر کشورمان معرفی و رایزنی‌های فدراسیون با این مربی برای هدایت تیم ملی اسلحه سابر منجر به توافق طرفین در این زمینه شد.

پرونده شمشیربازان ایران در سئول بسته شد

تاریخ ورود فخری به تهران، 9 خرداد عنوان شده است تا تمرینات ملی پوشان با هدایت وی آغاز شود.

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر برای دومین بار در المپیک شرکت می‌کند. هدایت این تیم در المپیک 2020 توکیو هم برعهده پیمان فخری بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس‌| واکنش محسن فروزان به انتقادات استقلالی‌ها
  • مشخص شدن زمان حضور فخری در ایران
  • بازسازی امامزاده ابراهیم(ع) نیازمند استفاده از تمام ظرفیت ها است
  • ۵۰درصد واحدهای شوینده‌ کشور در قزوین مستقر هستند
  • فقدان مرحوم ماموستا فخری یک ضایعه بود
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد (فیلم)
  • واکنش پسر صادق آهنگران به صحبت‌های تازه پدرش/ اختلاف پدر و پسر تمام شد؟
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • واکنش تند رضا عنایتی به توهین هوادار سپاهانی به زنان