Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی گفت: دستورالعمل سازمان امور اداری و استخدامی کشور مبنی بر تعطیلی ادارات، کاملاً صریح و شفاف بوده و فردا نیز به صورت رسمی به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی با اشاره به تصمیم سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر تعطیلی یک‌هفته‌ای ادارات و دستگاه‌های اجرایی، اظهار داشت: براساس این دستورالعمل، ادارات از روز شنبه به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود و کارکنان ادارات تنها با تشخیص مقامات و بنا به ضرورت در محل کار خود حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تصمیم در راستای محدودیت‌های ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ شده و انتظار داریم همه این محدودیت‌ها از سوی مردم و گروه‌های شغلی به طور دقیق رعایت شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعطیلی ادارات کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیئت علمی ابلاغ شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد سلیمانی در نامه‌ای به رؤسای دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی و پژوهشی آورده است:

به استناد بند (ب) ماده (۱۰) قانون برنامه ششم توسعه و بند (ب) ماده (۲) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و با توجه به نامه رئیس مرکز حقوقی لوایح و امور مجلس وزارت متبوع به استحضار می‌رساند، لازم است موضوع اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیأت علمی مشمول بند (ب) ماده (۱۰) قانون صدرالاشاره به شیوه زیر اجرایی شده و در این موضوع همه افراد ذی حق مورد ملاحظه و دقت نظر قرار گیرند.

عضو هیئت علمی مشمول این بند و همچنین بند (ز) ماده (۴۴) قانون برنامه پنجم توسعه به شرط دارا بودن سوابق قبل از استخدام با حداقل مدرک کارشناسی و یکی از شرایط ذیل مستحق دریافت یک پایه به ازای هر سال خدمت بوده و رئیس دانشگاه مکلف به اجرای آن است.

۱- سابقه خدمت تمام وقت در بخش‌های آموزشی پژوهشی وزارتخانه‌های علوم تحقیقات و فناوری، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی و حوزه آموزش و پژوهش سایر دستگاه‌های اجرایی.

۲- سابقه خدمت به عنوان مقامات مندرج در ماده (۷۹) آئین نامه استخدامی اعضای هیئت علمی.

ارائه گواهی معتبر درباره سوابق خدمت مرتبط از دستگاه‌های ذی‌ربط الزامی است.

همچنین دانشگاه‌ها مکلف هستند از زمان ابلاغ این بخشنامه نسبت به بررسی و تعیین تکلیف همه اعضای هیئت علمی مشمول اقدام لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الزام ادارات به تامین بخشی از برق خود با انرژی های تجدید پذیر و بورس انرژی 
  • مصوبات شورای ساماندهی مبادلات مرزی آذربایجان غربی اجرایی شود
  • حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان تعیین تکلیف شد /ضوابط اجرایی قانون بودجه سال جاری ابلاغ شد
  • آیین‌نامه اجرایی قانون «نحوه انتصاب افراد در مشاغل حساس» ابلاغ شد
  • تدوین دستورالعمل اجرای صحیح طرح نور در دادستانی کل کشور
  • دادستان کل کشور: دستورالعمل دادستانی درباره طرح نور به زودی ابلاغ می‌شود
  • دستورالعمل دادستانی کل کشور درباره طرح نور به زودی ابلاغ می‌شود
  • برخورد با جرایم سازمان‌یافته در حوزه عفاف و حجاب/ دستورالعمل دادستانی کل کشور درباره طرح نور به زودی ابلاغ می‌شود
  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیئت علمی ابلاغ شد
  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر