Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورا‌های حل اختلاف استان خراسان رضوی از ایجاد صلح و سازش در پرونده اختلاف مالی یک میلیاردی با همت اعضای شعبه ۱۶۶ مجتمع سه شورا‌های حل اختلاف مشهد خبر داد. محمود رفسنجانی، معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شورا‌های حل اختلاف استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با میزان از ایجاد صلح و سازش در پرونده اختلاف مالی یک میلیاردی با همت اعضای شعبه ۱۶۶ مجتمع سه شورا‌های حل اختلاف مشهد خبر داد و بیان کرد: شورا‌های حل اختلاف نهادی مردم محور است که توانسته است در نهادینه کردن فرهنگ سازش نقش موثری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رفسنجانی گفت: از دیدگاه شرع مقدس اسلام و فرهنگ ناب محمدی (ص) بهترین و بالاترین اقدام، صلح و سازش است و این امر مبنای کار شورا‌های حل اختلاف است و اگر در تحقق این رسالت اهتمام شود نتایج خوبی برای سیستم قضایی خواهد داشت.   بیشتر بخوانید: سازش پرونده یک میلیاردی با تلاش شورای حل اختلاف فارس وی در پایان بیان کرد: یکی از آثار صلح و سازش کاهش آماری در تعداد پرونده هاست؛ اما اگر در سطح وسیع تری به آن نگاه شود موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی و بازگشت آرامش به طرفین و جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/ برچسب ها: صلح و سازش شورای حل اختلاف دادگستری خراسان رضوی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صلح و سازش شورای حل اختلاف دادگستری خراسان رضوی شورا های حل اختلاف یک میلیاردی صلح و سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۴ میلیاردی برای متخلفی دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس شعبه پنجم تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: پرونده نگهداری کود‌های شیمیایی به وزن ۳۱ هزار و ۵۰۰ کیلو گرم خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۲ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال به عنوان قاچاق در شعبه پنجم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان اصفهان رسیدگی شد.
دانش پناه افزود: شعبه پس از بررسی پرونده، تخلف نگهداری ۶۳۰ کیسه کود شیمیایی خارج از ضوابط تعیینی را محرز و متهم را به پرداخت ۴ میلیارد و ۸۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
وی گفت: رای صادره شعبه بدوی پس از قطعیت اجرا و جریمه وصول شد.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴ میلیاردی برای متخلفی دراصفهان
  • آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت خراسان رضوی
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • سازش در ۲۲ هزار پرونده قضایی هرمزگان طی سال گذشته
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • ۴۴ هزار پرونده در معاونت حل اختلاف دادگستری ایلام مختومه شد